رئیس پلیس آگاهی سمنان:
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ۳۵ فقره انواع سرقت در سمنان با تلاش مأموران ناجا کشف شد.
کد خبر: ۴۴۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمداسماعیل حداددباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در عملیات متعدد روز گذشته پلیس استان سمنان، ۹ نفر به اتهام سرقت و جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند و ۳۵ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از شهروندان خواست در راستای افزایش امنیت اجتماعی، هرگونه اخبار و گزارش‌های خود را در حوزه ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

حداددباغی افزود: امنیت استان پهناور سمنان به همت همه غیورمردانی که در دورترین نقاط استان در حال خدمت هستند، امنیتی مثال‌زدنی است.

وی با ارائه هشدارهای پیشگیری از سرقت اظهار داشت: هنگام خرید در مراکز فروش و در اماکن پرتردد مراقب تماس بدنی افراد ناشناس با خود باشید.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: هرگز از افراد ناشناس نوشیدنی و مواد غذایی قبول نکنید؛ مراقب افرادی باشید که تحت عنوان مأمور، قصد کنترل چک پول و اشیا خریداری‌شده شما را دارند.

حداددباغی بیان کرد: در فروشگاه‌هایی که امکان پرداخت الکترونیکی وجود دارد، از دادن اطلاعات کارت خود به فروشنده خودداری و شخصاً رمز عبور و مبلغ پرداختی را وارد نمایید.

برچسب ها: سرقت ، پلیس آگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار