معاون سیاسی امنیتی فرماندار دامغان:
معاون فرماندار دامغان روز جهانی قدس را روز مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان بیان کرد و گفت: نمسلمانان با وحدت کلمه باید در برابر دسیسه دشمنان اسلام ایستادگی کنند.
کد خبر: ۴۴۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین حاجی بگلو غروب شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به اینکه ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین، نفرت و انزجار خود را از شرارت‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه اعلام کنند، تأکید کرد: این روز بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است و ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نابودی اسرائیل را فراهم آورند.

دامغان

وی بابیان اینکه باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب دندان‌شکنی به دشمنان و ایادی آنان بدهیم، اظهار داشت: مسلمانان باید صدای مظلومیت قدس را به گوش جهانیان برسانند چراکه معتقد هستیم این روز برای ملت ایران در حد یک شعار نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دامغان از روز جهانی قدس به‌عنوان بیان یک نَه ابدی به آمریکا و دیگر متحدان او در منطقه یادکرد و گفت: مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر این آرمان خود را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند همچنین این روز در سال جاری از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است و مردم باید در این راهپیمایی باشکوه هرچه‌تمام‌تر حضور یابند.

حاجی بگلو بیان کرد: کمترین اقدامی که مسلمانان جهان در چنین شرایطی برای ملت مظلوم فلسطین می‌توانند انجام دهند، حمایت از آنان و اعلام برائت از اسرائیل غاصب است، این روز همچنین نماد وحدت مسلمانان و مقاومت ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و مالیدن پوزه استکبار جهانی به خاک محسوب می‌شود.

در این جلسه مقر رشد راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت مردم مومن و روزه‌دار ساعت ۱۱:۳۰ صبح از میدان شهدای شهر دامغان آغاز و تا محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه مصلا امام خمینی (ره) ادامه داشته باشد همچنین سخنران این مراسم دادستان عمومی و انقلاب دامغان خواهند بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار