نماینده مردم دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری جاده دامغان - گلوگاه تا ماه مرداد سال جاری خبر داد و گفت : کریدور شمال به جنوب با افتتاح این محور ارتباطی به یکدیگر متصل می شود.
کد خبر: ۴۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 17 June 2017
به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با اجرای این طرح بندر امیرآباد در استان مازندران به دریای جنوب متصل می شود و این محور ارتباطی در رونق ترانزیت این شهرستان بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که گام نخست آمایش سرزمینی در استان سمنان به اتمام رسیده است، افزود : در این طرح 22 خواسته مردم دامغان مطرح شده که امیدواریم با حمایت‌های استانداری مصوب شود و خواسته‌ها نشان می‌دهد خدمت‌رسانی به مردم در اولویت کارهای مسوولان است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی طرح جامع شهری دامغان را در رشد و توسعه این شهر بسیار مهم برشمرد و افزود : این طرح به یک هزار و 800 هکتار رسیده است و این امر در افزایش رفاه اجتماعی در این منطقه از استان تاثیر شایانی دارد.

حسن بیگی با اشاره به افتتاح پارک بانوان دامغان در اردیبهشت امسال ، تصریح کرد: این پارک به‌عنوان جامع‌ترین محل فعالیت تفریحی بانوان در استان با هزینه 35 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی قدم برداشتن مسوولان برای افزایش زیرساخت ورزش، به معنی توسعه‌ سیاسی و اجتماعی در کشور است.

حسن بیگی ادامه داد : اکنون تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی دامغان تعطیل هستند که باید برای رفع مشکلات این واحدها قدم جدی تری برداشت.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : دولت در سال گذشته قدم های خوبی را برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی برداشته است و در سال 96 با انسجام همه دستگاه اجرایی می توان شاهد اشتغال آفرینی قابل توجهی در کشور باشیم.

شهرستان دامغان بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.
در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
برچسب ها: دامغان ، شمال ، جنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار