دبیر هیأت رئیسه مجلس:
دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس با دقت تفکیک وزارتخانه‌ها را بررسی می‌کند و این امر کار کارشناسی بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۴۴۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، غلام‌رضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره طرح تفکیک سه وزارتخانه ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی اظهار کرد: این طرح با دو فوریت در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛ ولی به شکل دو فوریتی رأی نیاورد و یک فوریتی آن برای بررسی بیشتر توسط کمیسیون‌های مربوطه رأی آورد و تصویب شد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از بین سه وزارتخانه ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: تفکیک این وزارتخانه به نفع کشور و امتیازی برای توسعه بیشتر ایران اسلامی است.

کاتب با اشاره به اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی پیامدهای زیادی به همراه دارد، اضافه کرد: این تفکیک کارآمدی حوزه‌های راه و مسکن را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های مربوطه مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف این طرح را به‌دقت بررسی کرده و تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد، تصریح کرد: این طرح به بررسی بیشتری نیاز دارد.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس موافق هر طرح و برنامه‌ای هستند که به نفع توسعه کشور باشد، اضافه کرد: موافق برنامه‌هایی هستیم که مصلحت نظام جمهوری اسلامی در آن مدنظر باشد.

کاتب با اشاره به اینکه کمیسیون‌ها طرح تفکیک این سه وزارتخانه را زیر ذره‌بین مطالعه کارشناسی و دقیق قرار خواهند داد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با دقت این طرح‌ها را بررسی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار