امام جمعه گرمسار:
امام جمعه گرمسار گفت: زمانی یک‌باره چندین هواپیما کشور را بمباران می‌کردند و مردم مقاومت داشتند، ترقه‌بازی‌ها که مردم را نگران نمی‌کند؛ اما منتقدان مدافعان حرم مغرض یا بی‌خبر هستند.
کد خبر: ۴۴۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 13 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کشورمان اظهار داشت: این حرکات هرگز بر اراده ملت ایران تأثیر نخواهد گذاشت و خدشه‌ای بر استمرار انقلاب و پیشرفت کشور وارد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره با طوفان‌های سهمگین تهاجم بیگانگان و دشمنان کوردل مواجه بوده است، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، این حرکت کور تروریستی نوعی ترقه‌بازی در گوشه‌ای از تهران بود که نتوانست اراده ملت ایران را زیر سؤال ببرد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه زمانی کل کشور ما درگیر جنگ بود و به‌ یک‌باره چندین هواپیما کشور را بمباران کرده و منافقین نیز با تمام قوا با هجوم خود منجر به شهید شدن هموطنان عزیز و ترور بیش از 17 هزار تن می‌شدند، اضافه کرد: مردم ما باصلابت، بصیرت و حضور در صحنه‌ها تمام توطئه‌ها را خنثی کردند.

مهدی‌نژاد با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در پاسخ به توطئه‌های داخلی گفت: فتنه‌گران در سال 88 در شهرهای بزرگ آتش فتنه به پا کرده و منجر به بروز مشکلاتی در داخل کشور شدند و نتیجه آن از بین رفتن امنیت بود؛ ولی با ورود مردم به این قضیه حجت بر فتنه‌گران تمام شد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت کور تروریستی نیز بیشتر از یک ترقه‌بازی نبود، اظهار داشت: قطعاً این حرکت کوردلان برای مردم ایران مانند نشستن مگسی روی درخت است که به درخت می‌گوید خود را نگه‌دار تا من بلند شوم.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه این قضیه پیروزی حتمی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، اظهار داشت: نتیجه این تهاجم به هلاکت رساندن تروریست‌ها، پیدا کردن اسناد مهم و تمام رابطان و رسانه‌های تیمی آنان و به هلاکت رسیدن سرکرده تروریست‌ها در خارج از کشور بود.

مهدی‌نژاد ضمن تشریح نقش مدافعان وطن و نیروهای امنیتی که همواره آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند، به انتقاد از افرادی که این نیروهای باارزش را زیر سؤال بردند، پرداخت و افزود: این افراد یا واقعاً از اوضاع و احوال دنیا بی‌خبرند یا مغرضانه این حرف‌ها را می‌زنند.

وی با بیان اینکه نیروهایی که به‌عنوان مدافعان حرم به مناطق عملیاتی مقابله با تروریست‌ها اعزام می‌شوند، نیروهای زیادی نیستند، اظهار داشت: تعداد این نیروها آن‌قدر زیاد نیست که اگر در کشور نباشند، امنیت کشور به خطر بیفتد؛ اما اگر در منطقه نباشند، تهدیدی برای کشور است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه برابر تهاجم بیگانگان و افزایش ده‌ها برابری نیروی دشمن به منطقه، عقل سلیم حکم می‌کند برای مبارزه با تروریست‌ها در کشوری مانند سوریه و عراق که همسایه هستند ورود کنیم، اضافه کرد: جدای از مسأله تأمین امنیت، مسلمانی حکم می‌کند وقتی توانایی مقابله وجود دارد، کمک شود.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: باید برای دفاع از حرم که از اعتقادات راسخ مردم است، گام برداشت؛ نیروهای ما زیاد هستند و همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا آماده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار