ووشوکار سمنانی:
ووشوکار سمنانی گفت: مسابقات قهرمانی ووشوی ایران را از دست دادم و آسیب‌دیدگی‌ام هنوز بهبود نیافته است.
کد خبر: ۴۳۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 12 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مرتضی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مهم‌ترین مسابقات آینده خود اظهار کرد: استان سمنان اواخر تیرماه میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور ۲۹ و ۳۰ تیرماه به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با حضور چهره‌های شاخص ووشوی کشور در کنار ووشوکاران جوان، این رقابت‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

این دارنده مدال طلای مسابقات بین‌المللی ووشوی ارمنستان با تأکید بر اینکه بعد از رقابت‌های ارمنستان دچار آسیب‌دیدگی شدم و هنوز مراحل درمانی خود را سپری می‌کنم، تصریح کرد: هنوز به سطح مطلوب آمادگی نرسیده‌ام.

اصغری با اشاره به اینکه به خاطر آسیب‌دیدگی مسابقات قهرمانی کشور را از دست خواهم داد، اضافه کرد: با توجه به روند بهبود مصدومیتم، فکر نمی‌کنم بتوانم در این رقابت‌ها شرکت کنم؛ زیرا تمرینات سبک را در دستور کار دارم.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل مراحل درمان و رفع مصدومیتم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ووشوی شهرداری دامغان برای حضور در رقابت‌های لیگ برنامه دارم، تصریح کرد: تمام تمرکز خود را به درخشش در این پیکارها معطوفکرده‌ام.

این ووشوکار سمنانی با تأکید بر اینکه حضور در میدان لیگ برتر آزمونی بزرگ برای ووشوکاران است، اضافه کرد: تیم ووشوی شهرداری دامغان در فصل گذشته این رقابت‌ها خوش درخشید و در فصل جدید عملکرد بهتری را ارائه خواهد داد.

اصغری با بیان اینکه ووشو در استان سمنان به‌خوبی نهادینه شده و مسیر رشد را با سرعت طی کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه در تمام شهرستان‌های استان، ووشوکاران خوبی در قالب قهرمان کشوری و سابقه ملی‌پوش شدن داشته و در لیگ برتر هم نماینده داریم.

وی با تأکید بر اینکه ووشوی سمنان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، اظهار کرد: اگر وضع به همین منوال باشد، شاهد موفقیت‌های بیشتر ووشوکاران سمنانی در آینده خواهیم بود.

برچسب ها: مسابقات ، ووشو کاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار