سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارایه طرح ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی به هیأت رئیسه مجلس خبر داد وگفت: به زودی با ارایه این طرح به هیات رئیسه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.
کد خبر: ۴۳۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 11 June 2017
بهروز نعمتی در نشست علنی امروز یکشنبه (21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با یادآوری جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی، افزود: در حادثه تروریستی مجلس نقاط ضعفی در مجلس وجود داشته که قابل کتمان نیست و آقای لاریجانی هم مواردی را در این زمینه مطرح کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر مسئولان امنیتی هم به دنبال حل این موضوع هستند و ان‌شاءالله تا دوشنبه طرح شفافی را برای ایمن‌سازی مجلس از نظر حفاظتی و امنیتی ارائه می‌کنند که هیأت رئیسه مجلس درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در جلسه صبح امروز وزرای اطلاعات، کشور و سردار سلامی گزارشی درباره واکاوی و موشکافی حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران ارائه کردند و موضوعات متعددی از سوی نمایندگان، رئیس مجلس و مهمانان جلسه مطرح شد.

وی یادآور شد: باید از اقدامات نیروهای امنیتی در این حادثه تشکر کرد اما در عین حال نقاط ضعفی هم وجود داشت که در جلسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای جمع‌بندی بهتر خصوصاً کمیته امنیت جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کنند تا جمع‌بندی آن را به مردم اعلام کنیم.

نعمتی تصریح کرد: حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران از سوی گروه‌های تفکیری هدایت شده بود و طبق گزارش‌های ارائه شده تیم‌های مختلفی از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شدند و مقرر شد برای اینکه این مشکلات به جاهای دیگر نکشد تیم‌های بررسی موضوعات امنیتی طرح‌هایی را در این زمینه جمع‌بندی کنند.

وی با بیان اینکه گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره حوادث تروریستی روز چهارشنبه به مجلس ارائه خواهد شد، گفت: خوشبختانه کشور ما کشور امن منطقه است و اقدامات خوبی قبل و بعد از این حادثه تروریستی وجود داشته و این اطمینان خاطر به مردم داده می‌شود که شرایط کشور تحت کنترل است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: طبق گزارشات ارائه شده نیز همچنین تیم‌های مختلف و خانه‌های امنی که تروریست‌ها در آن هم‌قسم شدند شناسایی و افرادی دستگیر شدند و بازداشت‌های متعددی در این زمینه وجود داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار