طی حکمی
طی حکمی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان، ابوذر چنگیزی به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار معرفی شد.
کد خبر: ۴۳۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 10 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان،مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار با حضور طاهری فرماندار شهرستان، ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، قدیری مسؤول حراست اداره کل، مسؤولان هیأت‌های ورزشی و سایر مسؤولان شهرستان در سالن شهید صبوری فرمانداری گرمسار برگزار شد.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با صدور حکمی ضمن انتصاب ابوذر چنگیزی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار از زحمات مهدی نیکدل رئیس سابق اداره ورزش و جوانان این شهرستان قدردانی کرد.

در بخشی از حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان آمده است: نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و کارکنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان آن شهرستان موفق و مؤید باشید؛ به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار منصوب می‌شوید.

چنگیزی دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بوده و پیش‌ازاین در سمت‌های مختلفی همانند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، رئیس اداره ورزش اداره کل، رئیس تربیت‌بدنی شهرستان مهدی‌شهر، رئیس تربیت‌بدنی شهمیرزاد و رئیس تربیت‌بدنی بیارجمند مشغول به فعالیت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار