وزارت اطلاعات اعلام کرد:
وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد ۴۱ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۳۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 09 June 2017
 وزارت اطلاعات در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش دستگیر شدند.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده برخی تروریست‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران، 41 نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی به‌همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات کمال سپاسگزاری را از هوشیاری هموطنان و اقدام به‌موقع خانواده‌ها در احساس مسئولیت نسبت به امنیت ملی و نجات فرزندانشان دارد. 
 
 چند خانه امن تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد
 وزارت اطلاعات اعلام کرد: روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و عوامل منطقه‌ای آن در آن سوی مرزها ادامه دارد.

بنابر اعلام وزارت اطلاعات همچنین چند خانه امن تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد.

*************

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:
نتایج خوبی طی ۴۸ ساعت گذشته توسط وزارت اطلاعات به دست آمده است/ نتایج را اعلام می‌کنیم

ذوالفقاری گفت: درباره حوادث تروریستی تهران نتایج خوبی به دست آمده که در ساعات آینده این نتایج را توضیح می‌دهیم.

محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره حوادث تروریستی 17 خرداد در تهران، با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه حادثه تروریستی در تهران، نیروهای امنیتی اقدامات گسترده و مناسبی انجام دادند، گفت: خوشبختانه نتایج خوبی از این اقدامات به دست آمده و در ساعات آینده و یا فردا نتایج این اقدامات را توضیح می‌دهیم.

وی افزود: مردم عزیز ما بدانند در طول 48 ساعت گذشته تمام اقدامات با محوریت وزارت اطلاعات انجام شده و نتایج مهم و قابل توجهی به دست آمده که به زودی جزئیات آن را اطلاع می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار