با همکاری شرکت خطوط لوله نفت ایران و شهرداری شاهرود
زیرسازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود با همکاری شرکت خطوط لوله نفت ایران و شهرداری شاهرود انجام و تردد روستاییان سعدآباد و بدشت به شاهرود تسهیل شد.
کد خبر: ۴۳۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌شرق، همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌شرقبا شهرداری شاهرود برای زیرسازی و آسفالت خیابان نفت این شهر، آرزوی 40 ساله ساکنان منازل سازمانی این منطقه را برآورده ساخت.

مسؤول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌شرق گفت: تأکید و اهتمام ویژه مدیر و مسؤولان این منطقه بر ضرورت مسؤولیت اجتماعی یکی از مهم‌ترین دلایل تحقق این اقدام شایسته بود.

سیدوحید سیدموسوی با اشاره به اینکه مسؤولیت اجتماعی یک مفهوم نوین مدیریتی با هدف خلق ارزش مشترک میان سازمان‌ها و جامعه است، افزود: توسعه مشارکت و همکاری با نهادهایی که از جیب مردم اداره می‌شوند، باعث ارتقای کیفیت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز این مرز و بوم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارتقا و گسترش این نوع همکاری‌ها باعث فرهنگ‌سازی مشارکت مردمی می‌شود، اظهار داشت: تأکید بر این نوع همکاری‌های مشترک، بستر اولیه مشارکت مدنی هم‌وطنانمان را در مسائل مهمی مانند حفظ سرمایه‌های ملی، محیط زیست و ... فراهم می‌سازد.

مسؤول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال‌شرق ادامه داد: زیرسازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود به دلیل تردد خودروهای سنگین دو شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شاهرود و خطوط لوله و مخابرات نفت شمال شرق در طول 50 سال اخیر آسیب جدی دیده که همین امر تردد ساکنان منازل سازمانی و خودروهای سبک و سنگین این شرکت‌ها را با مشکل روبه‌رو کرده بود.

سیدموسوی گفت: پس از رایزنی مدیر منطقه شمال‌شرق با شهردار شاهرود، بخشی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ترابری این منطقه با کمک تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری، طی حدود 10 روز کار مستمر زیرسازی و آسفالت این خیابان را انجام دادند.

وی از این همکاری منطقه شمال‌شرق با مدیریت شهری شاهرود به‌عنوان رابطه برد- برد یاد و تصریح کرد: این رابطه برای مدیران شهری، منطقه شمال‌شرق و مردم دو روستای سعدآباد و بدشت که برای تردد به شاهرود از این مسیر استفاده می‌کنند، از مزایای قابل توجهی برخوردار بوده که مهم‌ترین آن اعتلای فرهنگ زندگی اجتماعی با تأمین بهداشت محیطی، زیباسازی مبلمان شهری و اهمیت به همنوعان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار