فرماندار سرخه:
به گزارش تابناک سمنان، فرماندار سرخه با بیان اینکه ۱۰‌مکان مشکوک و آلوده در شهرستان پیرامون معضل اعتیاد و مواد مخدر شناسایی شده است، گفت: در صدد رفع این نقاط شهری و روستایی هستیم.
کد خبر: ۴۳۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مویدی زاده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سرخه که ظهر چهارشنبه در فرمانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه سرخه در زمینه معضلات یاد شده خوشبختانه کمترین مشکل موجود را دارد، بیان کرد: پاکسازی ۱۰ منطقه آلوده شهرستان در آینده نزدیک آغاز خواهد شد تا شاهد رفع معضل مکان های آلوده به مواد مخدر باشیم.

وی با بیان اینکه توجه به معیشت، آرامش و امنیت آحاد اقشار مردم به صورت ویژه و مستمر در دستور کار قرار دارد، افزود: مواد مخدر، اثرات سوء‌ مصرف آن و همچنین ایجاد مکان های آلوده در سطح شهرستان ها و رفت و آمد و سکونت معتادان از مهمترین معضلات جوامع امروزی است که در راستای توجه به حقوق شهروندی و فرآهم آوردن بستری مناسب برای زندگی با نشاط و سالم، پاک سازی مناطق آلوده بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سرخهگفت: با هماهنگی های انجام شده و جلسات مستمر، شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان به همراه ارتباط فعال و پویا با شورای مبارزه با مواد مخدر استان برخورد با مواد فروشان خرد را دستور کار قرار داده و می توان‌گفت که امروزه اثزات سوء فروش و نصرف مواد مخدر در سطح شهرستان به کمترین میزان خود رسیده است.

مویدی زاده همچنین گفت: اندک معتادان سطح سرخه نیز برای بازپروری و ترک اعتیاد و همچنین نظارت مستقیم بر نحوه مصرف به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند و از سوی دیگر ساختمان های مخروبه و مکان ها خالی از سکنه دارای مشکل در سطح شهر، با بررسی های انجام شده شناسایی و مشکلات عمرانی مانند ایجاد خطر ریزش این‌مناطق برای شهروندان توسط شهرداری برطرف شده است.

وی افزود: با تصمیمات اتخاذ شده آسیب های اجتماعی استفاده معتادان از این مکان ها برای سکونت و استعمال مواد مخدر نیز در کمیته ای که به همین منظور از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان، کمیته حقوقی و قضایی و دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع مربوطه در شهرستان تشکیل شده، بررسی و در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار