رئیس هیأت بوکس سمنان خبر داد
رئیس هیأت بوکس استان سمنان از اعزام تیمی قدرتمند به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: مسابقات بوکس جام رمضان در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، داوود کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های آتی هیأت بوکس سمنان اظهار کرد: خرداد و تیر، ماه‌های پرکاری برای هیأت بوکس استان سمنان در رده‌های سنی مختلف است.

وی با تأکید بر اینکه ۲۵ خردادماه مسابقات بوکس جام رمضان در سمنان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها به مناسبت جام رمضان بوده و جنبه فرهنگی و ورزشی دارد.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با اشاره به اینکه جام رمضان امسال به شکل آزاد برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقات در رده‌های پایه، نوجوانان و جوانان برگزار و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ بوکسور در این پیکارها روی رینگ بروند.

کاشی با بیان اینکه مسابقات جام رمضان جنبه انتخابی استان سمنان را دارد، تصریح کرد: استعدادیابی و شناسایی نخبگان بوکس بر این رقابت‌ها سایه خواهد انداخت؛ زیرا تیرماه مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داریم.

وی با تأکید بر اینکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان رقابت‌های انتخابی درون‌استانی در رده سنی نوجوانان را برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: هدف ما اعزام تیمی قدرتمند به مسابقات قهرمانی کشور است.

رئیس هیأت بوکس استان سمنان با اشاره به اینکه نگاه به بوکس پایه از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه استعدادیابی محسوب می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی در این بخش، توسعه بوکس و تقویت این رشته در استان است.

کاشی وضع زیرساخت‌های بوکس در قالب فضاهای تمرینی را مطلوب ندانست و اظهار کرد: هنوز مشکل سالن و فضای تمرین در استان داریم و با این وجود که چندان از وضع زیرساخت‌ها راضی نیستیم، باید با شرایط و امکانات موجود بسازیم.

برچسب ها: بوکس ، جام رمضان ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار