آیت الله شاهچراغی:
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از رحلت امام، خبرگان رهبری سال 68 در کمترین زمان ممکن شخصیت شایسته ای را برای رهبر شدن این کشور انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص آغاز زعامت مقام معظم رهبری گفت: از حادثه های مهم خرداد رحلت امام خمینی (ره) و جانشینی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه تعالی) است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مقام معظم رهبری از طریق خبرگان رهبری و با حداکثر آرا بود، افزود: خبرگان رهبری آن زمان به اتفاق آیت الله خامنه ای را به عنوان ولی فقیه تعیین کردند.

شاهچراغی ضمن تبریک و تشکر از خبرگان رهبری آن زمان بخاطر انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی تصریح کرد: بعد از رحلت امام، خبرگان رهبری سال 68 در کمترین زمان ممکن شخصیت شایسته ای را برای رهبر شدن این کشور انتخاب کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبریبا بیان اینکه مقام معظم رهبری در این 28 سال امام گونه عمل کردند، گفت: ایشان در این مدت خوب سکانداری کردند و با هوشیاری و تقوا کار خود را انجام دادند که هیچ نقص و اشکالی در این مورد نیست.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از رهبری واجب است، اظهار کرد: دفاع از رهبری لازم و عمل کردن به سخنانش یک تکلیف قانونی و شرعی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه به دولت، مسئولان و ملت توصیه کرد: باید به هشدارهای رهبری توجه کنند و آن را جدی بگیرند.

شاهچراغی با بیان اینکه رهبری در تمامی بیانات خود هشدارهایی دارند، اظهار کرد: مسئله نفوذ یک هشدار جدی است و کوچک نیست.

وی با اشاره به اینکه بصیرت اگر نباشد بشر راه را گم می کند، بیان کرد: هرکس در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کند راه را گم نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: باید دعا کنیم که خداوند به رهبری عمر طولانی عطا کند تا پرچم را به صاحب پرچم تحویل دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار