در سالروز قیام خونین 15 خرداد :
کد خبر: ۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 05 June 2015
همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42، مردم شهرستان پیشوا به عنوان طلایه داران این قیام خونین با برتن کردن کفن پدران خود به خیابان های شهر آمدند و بار دیگر شعار یا مرگ یا خمینی را سر دادند.

به گزارش ایرنا، مردم خداجوی پیشوا که پدرانشان در 15خرداد سال 42 در سومین روز از شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پس از شنیدن خبر دستگیری امام در صحن مطهر پیشوا غسل شهادت کرده و کفن پوش در دفاع از حریم ولایت فقیه به سمت تهران حرکت و در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کردند، کفن های خونین پدران خود را بار دیگر به تن کرده و با خلق صحنه های با شکوهی از ولایت مداری اعلام کردند که این بار نیز در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر به جانفشانی هستند.

راهپیمایان که از ساعات اولیه روز جمعه درمیدان امام خمینی(ره) پیشوا اجتماع کردند با سردادن شعارهای ضد استکباری، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های این نظام الهی اعلام کردند.

مردم پیشوا با عبور ازخیابان های اصلی شهر و اجتماع در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) ضمن تجدید میثاق با شهیدان، عهد بستند که تا پای جان از ارزش های نظامی که به واسطه ایثار و تلاش امام راحل و شهیدان به دست آمده، حراست نمایند.

راهپیمایان در همان مکان مقدسی که پدرانشان غسل شهادت کردند، عهد بستند که تا پای جان از نظام و ولایت فقیه حراست کنند.

این افراد با سردادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق آمادگی خود را برای مقابله با تمامی توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان اعلام کردند.

عده ای از جوانان شهرستان پیشوا نیز در این راهپیمایی کفن بر تن کردند تا اعلام کنند وارث خوبی برای حرکت عظیم پدران خود هستند و هرچند که انقلاب اسلامی را شاهد نبودند ولی پرچم عزت شهیدان 15خرداد سال 42 را با تمام وجود برافراشته نگاه خواهند داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار