مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام 15 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و و عاشقان امام خمینی (ره) در مسجد امام خمینی (ره) مایکروویو نکا، پنج شنبه شب با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 05 June 2015

به گزارش تابناک، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، پنج شنبه شب در آئین بزرگداشت 14و 15 خرداد با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد گفت: امام (ره) متعلق به همه ملت ایران است و همه وظیفه داریم که آرمان ها و اندیشه های امام راحل را پاس بداریم.



حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه امام راحل با احیای دوباره دین، اسلام را دوباره به جهانیان معرفی کرد، افزود: امام خمینی احیا کننده حیات دینی و معنوی انسان در عصر معاصر بود که با قیام خود موجب تعالی بشریت شد.



وی ادامه داد : ایستادگی در مقابل زورگویان و استکبارستیزی از ویژگی های مهم امام راحل است و اکنون نیز مقام معظم رهبری، با همین خصوصیات در برابر استکبار ایستاده است تا ملت ایران با وحدت و یک صدایی بر کفر چیره شوند.



مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه احیای دین توسط امام راحل دارای هزینه هایی نیز بوده است، افزود: قیام 15 خرداد، 17 شهریور، جنگ 8 ساله از هزینه های احیای دین بوده است که با رهبری امام راحل به سرانجام رسید.



حجت الاسلام شکریان ادامه داد: امام راحل به ایران، عظمت و بزرگی بخشید و ایرانی که در زمان شاهنشاهی در گوشه نشینی و انزوا بود اکنون در اوج بالندگی است و در جوامع بین المللی دارای جایگاه بلندی است که باید قدردان امام راحل و اندیشه های بلند ایشان باشیم.



وی گفت: اکنون بعد از رحلت امام راحل، وظیفه ما اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه در جامعه باشیم و بدانیم در شرایط کنونی بازخوانی اندیشه امام راحل و اطاعت پذیری از رهبری، ضرورتی انکار ناپذیر برای جوانان نسل جوان است.



این گزارش حاکیست در این آئین با نوحه خوانی و مرثیه خوانی شرکت کنندگان سالگرد عروج امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار