مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت : انتظار می‌رود شهرداری‌ها در اجرای عملیات فاضلاب همکاری بیشتری با این ارگان برای افزایش بهداشت شهر، تمیز کردن معابر، جوی‌ها و کانال‌ها و رها نشدن فاضلاب در سطح خیابان داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 03 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قدرت‌الله بیگلری اظهار کرد: در راستای توزیع عادلانه آب کوهرنگ، بزودی خط انتقال این آب به نواحی شرق و غرب شهر شهرکرد انجام می‌گیرد .

وی افزود: یکی از شاخه‌های خط انتقال آب کوهرنگ به طول هشت کیلومتر، به مناطق اشکفتک، مهدیه و چالشتر پس از اخذ مجوز حفاری در خرداد ماه جاری آغاز می‌شود .

بیگلری ادامه داد: اجرا و انتقال این آب به ناحیه شرق شهرکرد نیز به قطر 500 میلی‌متر تا سه راهی خوزستان برای مناطق برون پهنه، معلم، پاسداران و کوی پلیس صورت خواهد گرفت .

وی با اشاره به وجود شش تصویه خانه آب در استان، تصریح کرد: اجرای سیستم تصویه آب شرب شهرکرد و افزایش کیفیت و رفع کدورت آب کوهرنگ که در مواقع بارندگی دچار کدورت یا همان سنگینی می‌شود، در سال جاری با ساخت و نصب پکیج‌های تصویه آب انجام می‌شود .

بیگلری تکمیل عملیات فاضلاب غرب شهرکرد، ساخت و تکمیل تصویه خانه های فاضلاب شهرهای گندمان، بلداجی و لردگان و ارتقاء و توسعه تصویه خانه فاضلاب فارسان را از دیگر برنامه‌های آتی این سازمان عنوان کرد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تاکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در اجرای عملیات فاضلاب همکاری بیشتری با این ارگان برای افزایش بهداشت شهر، تمیز کردن معابر، جوی‌ها و کانال‌ها و رها نشدن فاضلاب در سطح خیابان داشته باشند.

وی همچنین از شهرداری‌ها خواست در اخذ مجوز حفاری از شرکت آب و فاضلاب قیمت‌های نجومی مطالبه نکنند به دلیل اینکه کار این شرکت در حقیقت کمک به شهرداری نیز محسوب می‌شود .

بیگلری با اشاره به اینکه اعتباری به بخش فاضلاب در سال گذشته در نظر گرفته نشد، خاطرنشان کرد: در بخش آب هم اعتبار بسیار اندک بوده است و اکنون این شرکت از محل‌های اسناد خزانه، محل‌های تبصره سه و فروش انشعابات در حال فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار