نایب رئیس هیأت بسکتبال سمنان:
نایب رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان گفت: سمنان نماینده‌ای در لیگ‌های بسکتبال کشور نخواهد داشت؛ اما مسابقات انتخابی درون‌استانی بسکتبال در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 03 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، ثریا فائزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت بسکتبال سمنان اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول اجرای برنامه‌های پیرامون بستن تیم‌های استان برای رده‌های سنی پایه نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستیم.

وی ادامه داد: مسابقات درون‌استانی بسکتبال سمنان در تمام رده‌های سنی به‌منظور انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی کشور در حال انجام است و بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور را در تمام رده‌های سنی پیش رو داریم.

نایب رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با تأکید بر اینکه ۹ تیرماه مسابقات مینی‌بسکتبال قهرمانی کشور را پیش رو داریم، تصریح کرد: رقابت‌های انتخابی‌ درون‌استانی در این راستا در حال برگزاری است.

فائزی‌فر با اشاره به اینکه تیرماه مسابقات قهرمانی کشور در سایر رده‌های سنی را هم پیش رو داریم، اضافه کرد: هدف از برگزاری مسابقات درون‌استانی، بستن تیم‌های خوب و قوی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه آموزش پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: دوم تا پنجم خردادماه کلاس‌های آموزشی درجه دو داوری در استان سمنان برگزار شد.

نایب رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با تأکید بر اینکه هدف از برپایی این کلاس‌ها ارتقای سطح دانش و آگاهی داوران سمنانی از مسائل روز است، اضافه کرد: استعدادیابی بخش دیگر برنامه‌های ماست.

فائزی‌فر با اشاره به اینکه سمنان نماینده‌ای در لیگ‌های بسکتبال کشور نخواهد داشت، اظهار کرد: هیچ باشگاهی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار