امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی، مکتبی بودن و مردم سالاری دینی را از شاخصه های انقلاب اسلامی و مورد هدف امام راحل ذکر کرد و گفت: مردم در مسیر انقلاب حرکت کنند.
کد خبر: ۴۳۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 02 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام قربانعلی صفایی‌پور ظهر آدینه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، ابراز داشت: شخصیت امام بی نظیر است و در این عصر کسی مانند ایشان ندیده است وامروز عظمتی که انقلاب اسلامی و ملت ایران در دنیا دارد مربوط به امام و ولی فقیه است که اهداف و آرمان‌های امام به بار نشسته است.

وی افزود: مکتبی بودن و مردم سالاری دینی بودن از شاخصه های انقلاب اسلامی و مورد هدف امام بود و هنر نظام جمهوری اسلامی این استکه همه مردم در مسیر انقلاب حرکت کنند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب مردم ایران دست به هرکاری زدند اما وجود مردمی ولایتمدار با رهبری پیامبر گونه ولی فقیه در برابر دشمنان ناکام ماندند.

صفایی پور افزود: رهبر معظم انقلاب افق های روشنی برای کشور تبیین می کنند که نشان می دهد آرمان های انقلاب به بار نشسته است و امروز در نظام جمهوری اسلامی شاهد این هستیم که چه تاثیر و قدرتی در جامعه جهانی داریم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، ابراز داشت: ۱۵ خرداد یکی از ایام الله است و پس از دستگیری امام این حماسه تاریخی خلق شد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به تنش هایعرصه های مختلف ایام انتخابات نیز گفت:ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت ثابت کردند که انتخابات در ایران به معنای واقعی نماد مردم سالاری دینی است.

صفایی پور تاکید کرد: تلاش استکبار جهانی در رسانه ها برای منحرف کردن انتخابات بی نتیجه ماند و هوشیاری ملت ایران اجازه فتنه دیگر را به دشمن نداد و مدیریت رهبر معظم انقلاب باعث حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

وی گفت: رئیس جمهور منتخب و منتخبان شورای شهر و روستا در مسیر توسعه کشور با محور وحدت و همدلی حرکت کنند و بدانند امروز همه باید تحت نظر ولایت فقیه در راه رشد و حفظ اقتدار ملی و بین المللی گام برداریم.

امام جمعه میامی با اشاره وضعیت نامطلوب اشتغال در این شهرستان تاکید کرد: به کار گیری نیرو درادارات باید با اولویت جوانان بومی و جویای کار میامی باشدو مسئولان نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و با افزایش تولید به رفع مشکل بیکاری اقدام کنند.

صفایی پور در ادامه به حضور اخیر ترامپ در عربستان سعودیاشاره داشت و افزود: نظام سیاسی فرسوده و پوسیده عربستان حامی اصلی تروریسم در جهان است و رئیس جمهور آمریکا نیز با حضور خود در این کشور تلاش بر تقویتایران هراسی داشت تا بتواند ثروت برخی کشورهای منطقه مانند عربستان راچپاول کند اما با این وجود انتظار ملت ایران از دولتمردان خود این است که با پشتوانه مردمی موضع مقتدرانه ای در قبالاین گونه اقدامات سعودی و آمریکایی داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار