امام جمعه سمنان تاکید کرد:
ب گزارش تابناک سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه علیرغم تائید شدن صحت انتخابات قوه قضائیه باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کند، گفت: سند ۲۰۳۰ زیاده‌خواهی استعمارگران علیه ایران است.
کد خبر: ۴۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 02 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان بابیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جای بسیار تقدیر دارد و این امر پاسخ قاطع به یاوه‌گویان ضدانقلابی بود که قصد داشتند انقلاب و ارزش‌های آن را نزد جوانان کم‌اهمیت جلوه دهند، ابراز داشت: باید توجه داشت علیرغم اینکه شورای نگهبان سلامت انتخابات را تائید کرد اما باید دستگاه قضائی به‌صورت جدی به تخلفات بپردازد.

وی با تأکید بر اینکه سند۲۰۳۰پیاده‌سازی خواسته‌های دولت‌های غربی در کشورهای مسلمان است و باید پرسید چرا دولت بدون آنکه طرح در مجلس عنوان شود آن را به امضا رسانده است، افزود:مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به مصادیق آن هشدار لازم را دادند و ملت ایران با هوشیاری در برابر زیاده‌خواهی استعمار خواهند ایستاد.

خطیب جمعه سمنان همچنین خواستار برگزاری باشکوه مراسم چهاردهم خرداد شد و ابراز داشت: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی در استان باید با حضور حداکثری مردم برگزار شود که دراین‌بین مشارکت مسئولان می‌تواند در جذب مردم به مراسم اثرگذار باشد.

آیت‌الله شاه‌چراغی خاطرنشان کرد:از سوی دیگر باید آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) از طریق مختلف برای مردم و به‌خصوص نسل چهارم انقلاب بازگو شود تا بتوان در این مراسم با گردآمدن در مرقد مطهر ایشان و یا حسینیه‌های مشخص‌شده در سطح استان بتوانیم با اهداف انقلاب تجدید پیمان کنیم.

وی به اهمیت مراسم شب قدر نیز اشاره و تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی برای بیان مغفرت و استغفار محسوب می‌شود که در شبنزول قرآن باید فضیلت‌های این ماه برای مردم بیان شود و همچنین نگه‌داری حرمت ماه مبارک رمضان بسیار تأکید و سفارش شده است که مسئولان ذی‌ربط باید نسبت به آن برخورد لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به سخنان ترامپ در اجلاسیه اعراب هم اشاره کرد و افزود: این اجلاسیه به سرکردگی آمریکا نشان داد که می‌خواهند ایران هراسی را در دنیا زنده کنند که باید به آن‌ها گفت به انزوا کشیدن و حذف ایران امکان‌پذیر نخواهد بود چراکه ملت ما همواره با هوشیاری در همه عرصه‌ها حضور دارند و اجازه نخواهند داد اهداف ضد ایرانی در جهان رخنه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار