مسئول روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه ازبرپایی نمایشگاه «دیدگاه رهبران و اندیشمندان بزرگ جهان درباره امام خمینی(ره)» در این دانشگاه به مناسبت سالگرد رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ فتاح مومنه اظهار کرد: این نمایشگاه بمناسبت سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام(ره) به مدت یک هفته و از ۱۳ خردادماه در محل دانشکده فرهنگ و هنر آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این دومین برپایی این نمایشگاه در کشور است، گفت: این نمایشگاه شنبه (13 خرداد) با حضور جمعی از مسئولین استان افتتاح خواهد شد.

مومنه اظهار کرد: در این نمایشگاه 30 اثر در خصوص دیدگاه اندیشمندان و رهبران بزرگ جهان در خصوص امام خمینی (ره) که توسط یکی از دانشجویان فعال فرهنگی مرکز (رضا رحمتیان) جمع آوری شده، برای علاقمندان به نمایش درخواهد آمد. 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان با جایگاه حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: آثار این نمایشگاه تاییدی بر گفته‌ مقام معظم رهبری است که فرمودند: "این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست".

مومنه اظهار کرد: این نمایشگاه نشان می‌دهد که حتی مخالفان امام(ره) نیز بزرگی او را ستایش می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار