فرماندار چالوس با اعلام اینکه کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در محور چالوس تحویل کنسولگری عراق شدند، گفت: علت حادثه به صورت رسمی اعلام نشده است.
کد خبر: ۴۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 04 June 2015
به گزارش نامه نیوز محمدناصر زندی در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه آمار کشته‌شدگان و مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در جاده چالوس همان 26 نفر فوتی و 15 زخمی است، اظهار کرد: مصدومان حادثه در شهرهای چالوس، آمل و ساری تحت مداوا قرار دارند.

وی با بیان اینکه کار شناسایی اجساد فوتی‌ها دیروز و امروز انجام شده است، افزود: این افراد پس از شناسایی تحویل سرکنسولگری عراق در ایران شدند.

زندی با اعلام اینکه تحویل اجساد به سرکنسولگری در مرحله مقدماتی قرار دارد، اظهار کرد: سرکنسول‌ عراق دیروز چهارشنبه از این مصدومان عیادت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تحویل مصدومان به کشورشان نیز بستگی به وضعیت آنان دارد، اظهار کرد: سه نفر از مصدومان در آی سی یو بستری هستند و به گفته پزشکان وضعیت مساعدی ندارند.

وی با بیان اینکه هنوز اتوبوس حادثه‌دیده از دره خارج نشده است، گفت: خودرو فقط دیروز اندکی جابه‌جا شد تا بتوانیم مصدومان و فوتی‌های احتمالی را خارج کنیم.

فرماندار چالوس یادآور شد: صبح دیروز یکی از مصدومان در اتوبوس سقوط کرده جامانده بود که امدادرسانی به وی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان باید در این زمینه نظر بدهند، عنوان کرد: برخی بریده شدن ترمز را علت حادثه بیان می‌کنند اما هنوز علت حادثه به صورت رسمی اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار