سرپرست حمل‌ونقل و پایانه‌های سمنان:
سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: بیست‌وچهارمین آزمون تخصصی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا، 23 تیرماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 31 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌وچهارمین آزمون تخصصی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا، 23 تیرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی از نیازمندی‌ها و ضرورت‌های مهم استان سمنان است، افزود: با توجه به این‌که نزدیک‌ترین مسیر ترانزیتی کشور از این استان می‌گذرد، لازم است از این قابلیت‌ها به نحو مطلوب و مطمئن استفاده و از سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت کنیم.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بیان کرد: برگزاری آزمون برای متقاضیان تأسیس از تمام استان‌های کشور در روز 23 تیرماه برگزار می‌شود و بر این اساس متقاضیان می‌توانند اطلاعات لازم را از تارنمای آزمون به نشانی TRANSIT.RMTO.IR دریافت کنند.

منصورکیایی ادامه داد: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر اساس مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبان است و ثبت‌نام آزمون به روال قبل از روز 16 خردادماه آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه هشتم تیرماه خاتمه می‌یابد.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر سه شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: حمل و نقل ، آزمون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار