حدود یک سال پیش مرسدس کلیپی جالب منتشر کرده و در آن تولد یک‌صد سالگی ب‌ام‌و را به رقیب سنتی خود تبریک گفت. در پایان آن ویدئو پیامی کنایه‌دار از سوی مرسدس وجود داشت: مرسدس به وضوح ورود ب‌ام‌و به صنعت خودرو 30 سال بعد از خودش را هدف قرار داده بود.
کد خبر: ۴۳۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 31 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال  هم‌اکنون، ب‌ام‌و از طریق بخش پرفورمنس M خود تلافی کرده و بنری بزرگ را در پیست نوربرگ رینگ آلمان نصب کرده و در آن تولد 50 سالگی بخش پرفورمنس مرسدس یعنی AMG را تبریک گفته است! روی این بیلبورد نوشته شده است:

شما کیک سفارش دادید، ما دونات می‌سازیم. بخش M تولد 50 سالگی AMG را تبریک می‌گوید.

به نظر می‌رسد برای برجسته کردن هر چه بیشتر این پیام، یک دستگاه M4 در زمان "دونات” زدن لاستیک‌های خود را دود کرده است.


برنامه‌ی گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس AMG در جهنم سبز شامل نمایش نسخه‌ی تولید محدود مرسدس-ای ام جی GT3 ادیشن 50 مخصوص پیست بوده که پوشش بسیار خاصی روی بدنه داشته و پیش از این هرگز روی خودروهای AMG دیده نشده است. به علاوه، این کمپانی جزئیات رسمی هایپرکار خود را نیز اعلام کرده است.


ب‌ام‌و نیز این هفته کاملاً مشغول بوده زیرا علاوه بر پیش‌نمایش سری 8 جدید، تصاویری از نسخه‌ی M8 با پوشش‌های استتاری را نیز منتشر کرده است. اولین نسل این کوپه‌ی اسپورت و لوکس در دهه‌ی 90 می‌توانست تریم M را دریافت کند اما در نهایت علیرغم ساخت نسخه پیش‌تولیدی، برنامه‌ها لغو شد. گفته شده نسخه‌ی مخصوص پیست این خودرو با نام M8 GTE نیز ساخته خواهد شد تا ب‌ام‌و بازگشتی قدرتمندانه به مسابقات لمانز داشته باشد.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار