سرپرست جدید حج و زیارت استان سمنان:
سرپرست جدید حج و زیارت استان سمنان از اعزام یک هزار و 335 زائر استان در قالب 10 کاروان در مردادماه سال جاری به سرزمین وحی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، خلیل دلپاک سرپرست جدید حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از افزایش سهمیه کاروان های استان برای اعزام به حج تمتع خبر داد و گفت: دو کاروان به 88 کاروان قبلی این استان اضافه شده است.

دلپاک با بیان اینکه حجاج استان سمنان در قالب 10 کاروان به مکه اعزام خواهند شد، اظهار کرد: بیش از 115 نفر به ظرفیت کاروان ها اضافه شده است.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان با اشاره به اینکه حجاج استان سمنان در مردادماه سال جاری راهی سرزمین وحی می شوند، افزود: یک هزار و 335 نفز از استان سمنان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه حداقل هزینه ای که حجاج باید پرداخت کنند 11 میلیون و 400 هزار تومان است، گفت: حداکثر هزینه پرداختی برا سفر حج تمتع 12 میلیون و 670 هزار تومان می باشد.

دلپاک با اشاره به اینکه کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تیر ماه 85 برای اعزام به حج خود اقدام کردند، بیان کرد: کلیه متقاضیان از 23 فرودین ماه لغایت 21 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی ایران با واریز مبلغ 10 میلیون تومان اقدام کرده اند.

به گفته سرپرست حج و زیارت استان سمنان، 75 درصد از متقاضیان در کاروان ها ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند.

وی با توجه به خالی بودن ظرفیت برخی کاروان ها گفت: تمام دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان 29 اسفند 85، تا تکمیل ظرفیت کاروان های دارای ظرفیت خالی، کاروان مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به ثبت نام کنند.

دلپاک با بیان اینکه زائران برای ثبت نام قطعی در کاروان ها به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند، اظهار کرد: زائران با در دست داشتن اصل فیش بانکی، اصل ملی و اصل گذرنامه معتبر بین المللی که تاریخ 5 اسفند 96 دارای اعتبار است می توانند با مراجعه به یکی از کاروان های استان اقدام به ثبت نام کنند.

برچسب ها: کاروان ، حج تمتع ، زائر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار