لحظه لحظه با سی و ششمین فجر انقلاب-3
تابناک: مردم همیشه در صحنه و حماسه آفرین اصفهان امسال هم همانند سال های گذشته به میدان آمدند تا بگویند راه شهدایی که سال ها پیش همه چیزشان را برای انقلاب دادند را ادامه می دهند.
کد خبر: ۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 11 February 2015

به گزارش تابناک، مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان امروز هم به میدان امام آمدند تا به همه ثابت کنند تا پای جان ایستاده اند و برای این انقلاب چیزی کم نمی گذارند.

* با وجود اینکه مردم از ساعت ها پیش از آغاز مراسم در میدان امام خمینی (ره) حضور داشتند اما مسئولان از ساعت 10 برای شرکت در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

* علی لاریجانی، سخنران مراسم همراه، استاندار اصفهان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور پیدا کرد.


* با توجه هتک حرمت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) مردم اصفهان، در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی تحت عنوان " من محمد را دوست دارم " انزجار خود را نسبت به این عمل پلید نشان دادند.

* حامد زمانی، خواننده محبوبی که در آثار زیادی درباره انقلاب اسلامی خوانده است و در سال های پیش نیز در مراسم های ملی و انقلابی اصفهان حضور پیدا کرده بود، به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور پیدا کرد و به اجرای برنامه پرداخت. این اجرا به شدت مورد استقبال مردم اصفهان قرار گرفت هم چنین زمانی سرود جنگ اقتصادي که آخرین اثر خود بود را در این مراسم اجرا کرد.

* زمانی پس از اجرای ترانه " می کشیم " گفت: این آهنگ که امروز در جمع مردم اصفهان اجرا شد به بهانه هتک حرمت نشریه فرانسوی به حضرت محمد(ص) بود. مردم اصفهان با حضور خود در راهپیمایی امروز نشان دادند که پیامبر خود را دوست دارند و حضرت محمد(ص)، پیامبر صلح، مهربانی و رحمت است.


* برخی از جوانان حاضر در مراسم که به نوعی جوانان نسل چهارم انقلاب به حساب می آیند، در گوشه و کنار مراسم اقدام به گرفتن عکس های سلفی می کردند، که آن ها نیز به شیوه خودشان این تصاویر را در برگ، برگ تاریخ به ثبت برسانند.

* غرفه ها و نمایشگاه هایی که در حاشیه مراسم امروز ایجاد شده بود به نوبه خود با استقبال قابل توجهی رو به رو شد.

* یکی از نکات قابل توجه این مراسم این بود که جایگاه عکاسان تنها منوط به عکاسان خبری نبود و عکاسان دیگر نیز می توانستند از این جایگاه برای عکاسی استفاده کنند که این مسئله سبب شد تعدادی از عکاسان خبری با مشکل مواجه شوند.


* پرچم های آمریکا و اسرائیل به صورت سبیل طراحی شده بود و جوانان اصفهانی آن را با دارت مورد هدف قرار می دادند.

* در پایان این مراسم بیانیه 22 بهمن 93 قرائت شد که حجت الاسلام زیدی آن را به زبان انگلیسی نیز قرائت کرد.

* با توجه به استقبال خوبی که توسط مردم از این مراسم صورت گرفته بود، پس از اتمام مراسم مردم حاضر در میدان امام برای بازگشت به منازل با مشکل رو به رو شدند و اتوبوس های موجود پاسخگو ظرفیت موجود نبود و از همین رو رانندگان مجبور بودند بیش از اندازه مسافران را سوار کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :