جشن عروسی‌ دانيال داوری و همسر سوئيسی‌اش در شهر بیله فلد آلمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 30 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از 11نیوز دانيال داوری و همسر سوئيسی‌اش پس از ۳ سال زندگی مشترک که حاصل آن یک پسر به نام الیاست مراسم عروسی‌شان را برگزار کردند.
دانیال داوری در سال ۱۹۸۸ در شهر گیسن آلمان از پدری ایرانی و مادری لهستانی متولد شد. دانیال ورزش را از رشته هندبال آغاز کرد و بعدها به فوتبال علاقمند شد. او با اینتراخت براونشویگ از بوندس لیگای B به بوندس لیگا صعود کرد و علاوه بر انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تیمش چندین بار به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد و حتی پس از بازی با دورتموند از سوی یورگن کلوپ مورد تمجید قرار گرفت. او پس از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم گراس هاپر سوئیس پیوست و آنجا با همسرش آشنا شد.

لژيونر ايرانی در آلمان داماد شد+عكس
زندگی در زوریخ هر چند به جهت فوتبالی چندان برای دانیال مطلوب نبود اما آغاز زندگی مشترک او با کریستینا و تولد پسرش در سپتامبر ۲۰۱۴ لحظات به یادماندنی را برایش رقم زد.
لژيونر ايرانی در آلمان داماد شد+عكس
آنها که پس از آشنایی در سوئیس مراسم عقد کوچکی را در آلمان ترتیب داده بودند اکنون پس از گذشت ۳ سال تصمیم گرفتند مراسم عروسی‌شان را نیز در حضور دوستان و اقوام نزدیک برگزار کنند که در نهایت جشن آنها شنبه شب در باغ هتل رزيدنس كلوزترپ فورت در بیله فيلد برگزار شد.
لژيونر ايرانی در آلمان داماد شد+عكس

لژيونر ايرانی در آلمان داماد شد+عكس

لژيونر ايرانی در آلمان داماد شد+عكس






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار