رئیس بنیاد شهید خلخال خبر داد:
رئیس بنیادشهید خلخال گفت: یادواره ۱۱۸ شهید فصل بهار و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) عصر امروز در شهرستان خلخال برگزار می شود.
کد خبر: ۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 03 June 2015

وی تصریح کرد: اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است که می توان با ارج نهادن به آن، به حیات این انقلاب نیرویی دوباره داد و شهدای هشت سال دفاع مقدس در حقیقت پایه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند که ارج نهادن به آنها سبب انتقال فرهنگ معنوی به نسل های بعدی می‌شود.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران خلخال افزود: انتقال صحیح مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس در شکل گیری یک جامعه تاثیرگذار بوده و فرهنگ دفاع مقدس به تقویت انگیزه های معنوی در جامعه نقش بسزایی دارد و همواره امام راحل یک شخصیت منحصر به فرد با نگاه ژرف کاوانه که داشت شهدا را با عزت نفس پرورش داد که رمز ماندگاری و حیات این نظام شد.

فرجی با بیان اینکه یادواره شهدای سه ماهه اول خلخال و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود گفت: به مناسبت 14 خرداد و گرامیداشت شهدای 15 خرداد و 118 شهید والامقام سه ماهه اول خلخال با حضور قشرهای مختلف مردم و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران با سخنرانی حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال با شکوه تمام عصر امروز در محل مصلی این شهر برگزار خواهد شد.

عبدالله فرجی اظهار کرد: ارج نهادن و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و در راس آن امام راحل در فرهنگ سازی جامعه وانتقال آن به نسل‌های جدید و فردای بهتر ایران اسلامی جایگاه و اهمیت ویژه‌ایی دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار