سرپرست اداره کل حمل و نقل سمنان خبر داد
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از توسعه دولت الکترونیک در این اداره کل برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، احسان منصورکیایی اظهار داشت: با بازرسی‌های صورت گرفته از سوی گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی، حجاب و عفاف از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه، این اداره کل موفق به کسب رتبه عالی در این زمینه شد.

وی با اشاره به رعایت کامل برنامه‌های این حوزه‌ها در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: با ابلاغ این برنامه‌ها توسط استانداری سمنان به دستگاه‌های اجرایی و با اجرایی کردن محورها و برنامه‌های مورد نظر و به دنبال بازدید گروه بازرسی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به‌عنوان اداره کل برتر در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شناخته شد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان راه‌اندازی سامانه‌های مختلف از سوی اداره کل برای ارائه خدمات به شهروندان، استفاده از امکانات IT در خدمات قابل‌ ارائه توسط اداره کل و توسعه دولت الکترونیک و ارتباط مردمی را از اهم اقدامات انجام‌شده دانست.

منصورکیایی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با مضمون حجاب و عفاف، تولید و حمایت از آثار علمی، هنری و فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، چاپ بروشورهای مرتبط، برگزاری جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، راهنمایی و ارشاد مراجعان و تکریم ارباب‌رجوع، فضاسازی و تبلیغات محیطی با استفاده از شیوه‌های اثربخش، تشویق مدیران و کارکنان فعال در حوزه عفاف و حجاب را ازجمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل در پی کسب این موفقیت دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار