امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه ماه رمضان یک فرصت طلایی است، گفت: در این ماه در کنار تلاوت قرآن و راز و نیاز، می بایست به فکر خانواده زندانیان و همچنین محرومان نیز بود.
کد خبر: ۴۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمد حسینیان شامگاه شنبه درجشن نسیم مهر و در جمع مسئولان و خانواده های زندانیان دامغان، ضمن بیان اینکه رمضان فرصتی برای ارتباط با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه با دعا و توبه به درگاه حق تعالی است و باید از این فرصت طلایی در این ماه مبارک به خوبی بهره برداری کرد، تاکید داشت: حمایت همه جانبه از خانواده های زندانیان در این ماه نباید فراموش شود همچنین باید دانست تقوای الهی و توسل به خداوند رحمان و رحیم مشکلات ما را حل و بر طرف می کند و خانواده های زندانیان نیز باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رمضان ماه رحمت الهی است و نفس های ما در این ماه پر فضیلت تسبیح و عبادت است و دعاهانیز به استجابت می رسد همچنین خداوند اجر و پاداش مومنان را می دهد، خانواده باید فرزندان خود را به روزه، نماز و عبادات واجب سوق داده و آنان را در این کار معنوی و عرفانی تشویق کنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه کسی تقوا پیشه کند خداوند روزی به او می رساند و با نماز و صبر باید از خداوند استعانت گرفت و از فراز و نشیب ها نباید افسرده و ناامید شد، تاکید داشت: خانواده های زندانیان باید خود را در مسیر دین و مکتب قرار دهند این افراد همچنین باید با فرزندان خود خوش اخلاق باشند چرا که کودکان بی گناه هستند و در برخی رفتارها در تربیتشان اثر می گذارد.

حسینیان خطاب به خانواده های دامغانی تاکید داشت: حضور در مساجد و محافل باید تقویت شود و زمینه حضور فرزندان خود را در اماکن مذهبی و به ویژه در ماه مبارک رمضان فراهم کنید.

وی در خاتمه با بیان اینکه نهادهای حمایتی تا آنجا که در توان دارند به خانواده های زندانیان کمک می کنند، گفت: انجمن حمایت از زندانیان دامغان با همراهی و همکاری خیران نیک اندیش یکی از انجمن های فعال در سطح استان سمنان است که تاکنون توانسته در این راستا و با هدف کمک به خانواده های زندانیان و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش و گام های موثری بر دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار