امام جمعه سرخه:
امام جمعه سرخه بابیان اینکه مشارکت ۸۰درصدی مردم در انتخابات امید را در دل دوستداران نظام و یاس را در دشمنان زنده کرد، گفت:آزمون برجسته انتخابات فرصتی دوباره به دولت تدبیر و امید بخشید.
کد خبر: ۴۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 26 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سرخه با تأکید بر اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، ضمن تقدیر از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ابراز داشت: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود دست بیگانگان را از مداخله در امور کشور کوتاه کردند که باید گفت مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه انقلاب و نظام بود که نشان دادیم به آرمان‌های امام امت و شهدا پیمان دوباره بستیم.

وی افزود: در بسیاری از کلان‌شهرها مردم برای رأی دادن ساعت‌ها در صف انتظار بودند که نشان داد جمهوری اسلامی برگرفته از نظام مردم‌سالاری دینی است که در برهه حساسی مانند انتخابات همه گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی حضور دارند.

پیروز رقابت‌ها در آزمون انتخابات مردم هستند

امام‌جمعه سرخه همچنین بابیان اینکه مردم در انتخابات بار دیگر دولت تدبیر و امید را برگزیدند و اکنون دولت باید در پاسخ به این اعتماد عزت نظام را در تعاملات بین‌المللی حفظ کند، ابراز داشت: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی دست‌به‌گریبان هستند که از دولت انتظار دارند معضلات اجتماعی برطرف شود لذا باید در این کارزار همه اقشار، گروه‌ها، مدیران و مسئولان دست‌به‌دست هم نهند تا این مطالبه عمومی به مرحله عملیاتی و تحقق وعده‌ها برسد.

فاطمی بصیر در ادامه تصریح کرد: تحقق عدالت درآمدی، زدودن چهره فقر از کشور، طرح توانمندسازی روستائیان، کارورزی برای ایجاد اشتغال، اصلاح ساختار سهام عدالت، حمایت از کارمندان دولت و بخش خصوصی ازجمله وعده‌های رئیس‌جمهور منتخب است که به‌تنهایی نمی‌توان به همه این ارمان ها دست پیدا کرد بلکه لازمه آن صبر، شکیبایی، وفاق و همدلی است.

وی افزود: بار دیگر نشان دادیم که در آزمون انتخابات سرفراز و روسفید درصحنه هستیم لذا باید دولتمردان در راستای احقاق حقوق مردم کوشا باشند مردمی که این‌گونه در همه عرصه‌های مشارکتی حضور دارند شایسته تقدیر هستند و باید در این فرصت چهارساله‌ای که مردم به دولت بخشیدند از هیچ تلاشی برای ارتقای امنیت اجتماعی، ثبات سیاسی و رسیدن به رفاه اقتصادی کوتاهی نکنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار