عضو هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: مجوز صادره این هیات برای تشکل بسیج دانشجویی ، در قالب مجوز سخنرانی در مسجد این دانشگاه بوده است.
کد خبر: ۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 03 June 2015
تابناک فارس:حجت الاسلام جواد نیری افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تقاضای تحصن در مسجد این دانشگاه همراه با سخنرانی آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری را به هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه در ساعت 18 تا 20 روز دوشنبه یازدهم خردادماه ارایه کرده بود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز اظهار کرد: هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی این دانشگاه نیز در پاسخ به این درخواست اعلام کرد که با تحصن موافق نیستند ولی سخنرانی اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: این امری طبیعی است که برای هر سخنرانی باید تجمعی از افراد شکل گیرد تا سخنران درباره مسایل موضوع جلسه مطالب خود را ارایه کند.

نیری در پاسخ به این پرسش که آیا بیتوته شماری از دانشجویان دانشگاه شیراز در شامگاه دوشنبه در مسجد دانشگاه و ادامه حضور آنها در مسجد تا سه شنبه با اصل مجوز صادره منافاتی ندارد اظهار کرد: این که تخلفی صورت گرفته است یا خیر را هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه که یکشنبه 17 خرداد تشکیل جلسه می دهد مشخص می کند.

هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز متشکل از سه عضو شامل رییس دانشگاه، نماینده ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است.

شماری از دانشجویان دانشگاه ها که عصر دوشنبه به دعوت تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در مسجد این دانشگاه در نشستی با عنوان 'ما نمی گذاریم...' و برای طرح مسایل مورد نظر خود با عنوان دفاع از حقوق هسته ای گردهم آمده بودند، شامگاه دوشنبه نیز در مسجد این دانشگاه ماندند و برنامه خود را سه شنبه با سخنرانی هایی ادامه دادند.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار