به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح ضیافت ماه رمضان در طول ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن میرعماد با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح همه کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی به هم‌استانی‌ها عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح واحدهای عرضه‌کننده کالاهای اساسی از سوی اتاق اصناف شناسایی و به جهادکشاورزی معرفی می‌شوند ادامه داد: در این واحدها و همچنین تعاونی‌های روستایی اقلام اساسی همچون برنج، قند و شکر، گوشت قرمز، مرغ، خرما و...با قیمت دولتی مصوب شده عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در خصوص هیچکدام از کالاهای اساسی در استان وجود ندارد تصریح کرد: کالاهای اساسی به اندازه نیاز استان در انبارهای سازمان موجود است.

میرعماد از برخورد جدی با متخلفان در سطح بازار خبر داد و گفت: اکیب‌های بازرسی نیز با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط و از جمله جهادکشاورزی، تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی استان، صنعت، معدن و تجارت و ...تشکیل و با عوامل متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گشت‌های مشترک بازرسی در همه شهرستان‌های استان فعال خواهند بود از شهروندان استان خواست در صورت رویت هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند تا در اسرع‌وقت با متخلفین برخورد شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار