مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: با به سرانجام رسیدن پرونده لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق در شاهرود، متخلفان به پرداخت ۸۰میلیون تومان جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۴۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عیسی فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه نخستین بار پرونده ۳۱ کارتن اقلام بهداشتی و آرایشی در تعزیرات شاهرود مفتوح شد، ابراز داشت: با تلاش عوامل نظارتی و انتظامی در این شهرستان این میزان کالای بهداشتی و آرایشی قاچاق از شخصی کشف و وی روانه دادگاه شد.

وی افزود: پس از انجام مراحل دادرسی و عدم ارائه مستندات قانونی توسط عوامل تخلف، متخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ ۸۶ میلیون و ۵۶۸هزار و ۴۱۰ تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد تا این جریمه سنگین مانعی برای تجدید این تخلف وی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از عزم جدی دستگاه قضا در راستای کنترل قاچاق کالا سخن گفت و بیان کرد: ایجاد شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سمنان و شاهرود نشانه این عزم در سالی است که به نام اشتغال و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده چرا که ما معتقد هستیم این امر شوم به تولید ما ضربه می زند.

فاضلی افزود: وقتی تولید ضرر کند، قطعا بیکاری نیز بیشتر می شود و باید با معضلات اجتماعی آن دست و پنجه نرم کنیم لیکن در راستای جلوگیری از این امر، دستگاه قضا برخورد جدی با متخلفان را در دستور کار دارد.

وی همچنین از مردم خواست تا مراتب تخلفات مشابه را با تعزیرات حکومتی شهرهای استان سمنان در جریان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار