معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان، معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال «وام محکومین» به زندانیان نیازمندی که برای اولین بار دوران محکومیت خود را می‌گذراندند پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدعلی حاجی علیان، معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد تا آنان بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند، گفت:تسهیلات کارگشایی به یک هزار و ۹۲۵ نفر از مددجویان و اقشار مستمند جامعه پرداخت شده است که هدف از پرداخت این تسهیلات، رفع مشکلات درمانی، معیشتی، تعمیر مسکن، تحصیلی و تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند است.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات کارگشایی نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، گفت: بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به یک هزار و ۷۲۱ نفر از مددجویان و اقشار مستمند جامعه طی سال ۹۴پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی در بسیاری مواقع به خانواده‌هایی که با مشکلات اضطراری دست به گریبان هستند پرداخت می‌شود، افزود: تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن همواره در راس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد که با پرداخت تسهیلات کارگشایی درصدد هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل خانواده‌های نیازمند را به حداقل برسانیم.

حاجی علیان با بیان اینکه طی سال گذشته، با پرداخت «وام محکومین»، ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند، گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال «وام محکومین» به زندانیان نیازمندی که برای اولین بار دوران محکومیت خود را می‌گذراندند پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات‌ ضروری بر اساس نیاز مددجویان تا سقف ۵۰ میلیون ریال بدون هیچ گونه سود و یا کارمزدی به صورت قرض الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود، افزود: خیران می‌توانند مبلغی وجه نقد به صورت ودیعه و امانت در نزد صندوق قرض الحسنه پرداخت کنند تا به این روش وام‌های ضروری به افراد نیازمند پرداخت و مشکلات آنان برطرف شود.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: تسهیلات ضروری و کارگشایی نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات کاری و معیشتی خانواده های تحت حمایت دارد که این تسهیلات در قالب وام های درمانی، ودیعه مسکن، امور معیشتی، امور تحصیلی و تهیه جهیزیه به صورت قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت به آن‌ها پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار