استاندار گلستان:
استاندار گلستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان، آقای حسن روحانی بیش از ۶۱۴ هزار رای کسب کرده و پیشتاز است.
کد خبر: ۴۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 20 May 2017
 استاندار گلستان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان، آقای حسن روحانی بیش از ۶۱۴ هزار رای کسب کرده و پیشتاز است.

حسن صادقلو صبح شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۰ هزار نفر معادل ۷۹ درصد در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان شرکت کردند که آقای حسن روحانی ۶۱۴ هزار و ۴۶۵ رای معادل ۶۱.۵ درصد آرا را کسب کرده است.

وی افزود: همچنین آقای سید ابراهیم رئیسی ۳۶۰ هزار و ۳۱۸ رای معادل ۳۶ درصد آرا را کسب کرد، سیدمصطفی آقا میرسلیم هشت هزار و ۶۴۹ رای معادل ۰.۸۶ درصد آرا و سید مصطفی هاشمی طبا چهار هزار و ۶۵۸ رای معادل ۰.۴۶ درصد آرا را کسب کرده‌اند.

صادقلو تصریح کرد: شمارش آرای ریاست جمهوری در استان گلستان در چهار شعبه دیگر باقی مانده و تعداد آرا افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: نتایج انتخابات تمامی شهرها و روستاهای استان مشخص شده و فقط شهر گرگان باقی مانده است.

اکنون رفاقت جایگزین رقابت شود

استاندار گلستان با مهم شمردن مدیریت پس از انتخابات گفت: در انتخابات همواره یک یا چند نفر پیروز انتخابات هستند و اکنون باید رقابت به رفاقت تبدیل شود.

صادقلو تصریح کرد: رسم افراد پیروز کرامت و اعتلای اخلاقی است و باید مهربانی و رفاقت را سرلوحه اقدامات پس از انتخابات قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات پس از انتخابات، جشن‌های پیروزی است و از روسای ستادها به خصوص ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری می‌خواهیم تا به دستور العمل امنیتی که از سوی شورای امنیت کشور ابلاغ شده توجه ویژه داشته باشند.

حضور باشکوه مردم پیامی برای مسئولان است

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات پر شکوهی در استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم گلستان هوشمندانه عمل کردند و به موقع تصمیم گرفتند و این پیام مهمی برای مسئولان دارد که دلسوزانه، خالصانه و جهادگرانه به این مردم خدمت کنیم.

صادقلو افزود: این انتخابات تمرین بزرگی برای تعامل، اقدام و حضور بود و در این چند ماه مجموعه وسیعی از قشرها و نیروهای مختلف برای برگزاری انتخابات تلاش کردند که باید از آنها به طور ویژه تشکر کنیم.

وی یادآور شد: اکنون و با پشت سر گذاشتن انتخابات طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید روی تولید و اشتغال تمرکز کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار