منتخبین شورای شهر سمنان اعلام شد
فرماندار سمنان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا از معرفی هفت منتخب راه یافته به پارلمان شهری سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 20 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سید مسعود سیادتی با 17 هزار و 511 رای ماخوزده به عنوان منتخب اول سمنانی‌ها انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مجید نظری با 12 هزار و 276 رای در جایگاه دوم ایستاد ادامه داد: مهدی خراسانیان با 11 هزار و 804 رای و محمد همتی با 11 هزار و 520، عباس آلبویه با 10 هزار و 10 رای، طلب بیدختی با 9 هزار و 339 و محمد زحمتکش با 8 هزار و 485 رای ماخوزه سوم تا هفتم شده و به پنجمین شورای شهر سمنان راه یافتند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات سمنان با اشاره به منتخبین علل‌البدل در این حوزه انتخابیه گفت: راضیه محجوب، سیدکاظم شجاعی، همت هادیان، و حبیب‌الله محقق نیز چهار علل‌البدل شورای شهر در مرکز استان هستند.

وی ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مردم سمنان در انتخابات دیروز گفت: رای در انتخابات رای به نظام مقدس اسلامی بود و برنده حقیقی در این انتخابات مردم بودند که بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی و سرنوشت کشور را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایسنا؛ از هفت منتخب راه یافته به شورای شهر سمنان چهار نفر از لیست امید و نزدیکان به دولت، دو نفر نیز از لیست موسوم به خدمت و یک نفر نیز از اصلاح‌طلبان خارج از لیست است که در دوره قبل نیز منتخب مردم سمنان بوده است. همچنین از چهار ععضو علل‌البدل نیز دو نفر به لیست امید و دو نفر به لیست خدمت اختصاص دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار