تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ از مشارکت 90 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: این میزان مشارکت نسبت به دوره قبل 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۲۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور اظهار کرد: مردم غیور و ولایتمدار شهرستان عشایرنشین کوهرنگ در این انتخابات نشان دادند که پایبند به اصول و ارزش های نظام هستند.
وی با بیان اینکه حضور مردم این خطه در پای صندوق های اخذ رای چشمگیر بود، افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مناطق ییلاقی عشایر کوچرو با امنیت و شکوه خاصی در این شهرستان برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات کوهرنگ، تعداد واجدان شرایط رای این شهرستان را 30 هزار و 346 نفر ذکر کرد و گفت: در این حماسه ملی، حجت الاسلام حسن روحانی 18هزار 102 رای، سید ابراهیم رئیسی 11 هزار و 201 رای، سید مصطفی آقا میرسلیم 188 رای و سید مصطفی هاشمی‌ طبا 3 رای را کسب کردند.
زمانپور اظهار کرد: 94 شعبه اخذ رای به صورت مشترک آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ کار جمع آوری رای مردم منطقه را برعهده داشتند.
فرماندار کوهرنگ توضیح داد: انتخابات شورای اسلامی در 192 روستا و سه شهر این شهرستان نیز برگزار شد، اما نتایج این انتخابات تاکنون اعلام نشده است.
شهرستان کوهرنگ با 42 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی و 45 هزار نفر جمعیت عشایری، بزرگترین منطقه ییلاقی عشایر کوچرو چهارمحال وبختیاری محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار