معاون حفاظت از اماکن و شخصیت‌های پلیس پیشگیری ناجا وظیفه‌ی خطیر پلیس در امر انتخابات را امانتداری و حراست از آرای هموطنان و برقراری نظم و امنیت شعبه‌های اخذ رأی دانست و بر آمادگی همه جانبه کارکنان در اجرای مأموریت‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 18 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "هادی رفیعی‌کیا" معاون حفاظت از اماکن و شخصیت‌های پلیس پیشگیری ناجا از ستاد انتظامی، کلانتری 11 و پاسگاه‌های پلنگانه و شروینه بازدید کرد.

سرهنگ "رفیعی‌کیا" در جلسه‌ای که با حضور فرماندهان، رؤسا، مدیران واحدهای تابعه انتظامی شهرستان در سالن جلسات برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی همچنین وظیفه‌ی خطیر ناجا در امر انتخابات را امانتداری و حراست از آرای هموطنان و برقراری نظم و امنیت شعبه‌های اخذ رأی دانست و بر آمادگی همه جانبه کارکنان در اجرای مأموریت‌ها تأکید کرد.

این مقام انتظامی از کارکنان خواست تا در مهمترین مسئله سال‌جاری که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است، با سعه‌ی صدر، رعایت اصول نظامی‌گری و اخلاقی و بدون هرگونه دخالت و یا جانبداری از جناح‌ها و یا کاندیدای خاصی، امنیت شعبه‌های اخذ رأی در شهر و روستا را تأمین کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در کمال آرامش و امنیت باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار