معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد با بیان این مطلب که تمام تقاطع‌های شهر یزد به دوربین‌های نظارتی و ترافیکی مجهز هستند، گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ترافیکی در یزد هزینه شده است.
کد خبر: ۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 02 June 2015
محمدرضا شفیعی با بیان اینکه اصلاح و ساماندهی مسیرهای عابر پیاده از جمله برنامه‌های مستمر معاونت ترافیک است، اظهار داشت: ساماندهی علائم و تابلوهای ترافیکی، احداث مسیر دوچرخه و نصب ایستگاه‌های دوچرخه در سطح شهر، تجهیز و مکانیزه نمودن پل‌های عابر پیاده از جمله برنامه‌های در دست اقدام امسال این معاونت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد با اشاره به انجام بیش از 1500 متر نرده‌گذاری پل‌های عابر پیاده در سطح شهر یزد گفت: در سال گذشته بیش از 125 هزار کیلومتر از معابر سطح شهر با بیش از 19 تن رنگ خط‌کشی شدند. 

شفیعی مونتاژ، نصب و ساماندهی بیش از 349 مورد تابلوهای ترافیکی با ارتفاع 3 متر، مونتاژ، نصب و ساماندهی بیش از 2 هزارو 776 عدد تابلوهای ترافیکی با ارتفاع کمتر از 2 متر، حفاری، نصب بیش از 15 هزار و 728 عدد گل میخ سرامیکی و چشم گربه‌ای در معابر شهر یزد را از جمله اقدامات انجام شده در معاونت ترافیک دانست.

وی با اشاره به عقد قراداد 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد به منظور اجرای پروژه‌های مختلف ترافیکی و ارتقای سطح کیفی و کمی اقدامات در شهر یزد افزود: لوله‌گذاری و مرمت  بیش از 40 متر مربع و رفع نقص بیش از 397 مورد از چراغ‌های راهنمایی موجود در تقاطع‌ها یزد از دیگر اقدامات انجام شده د ر این معاونت است.

وی  هوشمند‌سازی تقاطع‌های غیر هوشمند و نیمه هوشمند در سطح شهر و نصب دوربین نظارتی در سه‌راه پرفسور حسابی، میدان ابوذر، میدان حج، میدان ابوالفضل و بلوار فقیه خراسانی را از جمله اقدامات این معاونت در راستای مکانیزه کردن اقدامات و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در مورد کنترل ترافیک در یزد دانست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یزدنشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
یعنی تا تکون بخوریم دوربین جریمه مون کرده.
اما خیلی خوبه و منبع درامد خوبیه برای پلیس. چون تا یزدی ها بیان عادت کنن باید نصف درامدشون رو جریمه بدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار