دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شور و نشاط انتخاباتی مستلزم زیرساخت آمادگی از قبل است، گفت: چه پروژه مهمی به بهره‌برداری رسیده که مردم دلخوش باشند.
کد خبر: ۴۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، محمد کرمی‌راد اظهار داشت: شور و نشاط انتخاباتی چند روز مانده به انتخابات ایجاد نمی‌شود این امر مستلزم یک زیر ساخت آمادگی از قبل است و حتما باید رسانه ها و صدا و سیما نظرات مردم را بیان کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: چرا تا دو روز قبل هیچ شور و هیجانی برای انتخابات نبود و به محض اینکه کاندیداهای شورا مجاز به نصب پوسترهای تبلیغاتی شدند در و دیوار شهر رنگی شد... به دلیل اینکه وعده هایی که داده می شود عملی نمی شود و بخشی از مردم بی تفاوت هستند.

کرمی‌راد گفت: هرکس به جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد باید هم جمهوریت و هم اسلامیت آن را بخواهد و نمی شود آنها را تفکیک کرد مثل همان هایی که در فتنه 88 خاستگاهشان بر ساختار شکنی بود.

وی بیان کرد: یکی از دلایل دیگر در استان ما بیکاری است که رتبه اول را داریم اگرچه لرستان گاهی رتبه اول را دارد اما استان ما بیشتر اوقات در رتبه اول بیکاری است هرچند آمار یک آمار رسمی است اما آمار واقعی هم نیست چرا که من نماینده مردم بودم و از نزدیک با مشکلات آنها باخبر بودم.

کرمی‌راد با انتقاد از عملکرد دولت گفت: چه پروژه مهمی در طی این مدت به بهره برداری رسیده که مردم دلخوش باشند. نباید دولتها را زیر سوال ببریم این دولت هم می رود بعدا همین هم زیر سوال خواهد رفت. مهم این است که نیروهای خدوم نظام بمانند و خدمت کنند و آثار خدمتشان را مردم ببینند آنگاه شور و نشاط انتخاباتی به وجود خواهد آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار