فرماندار میامی:
فرماندار میامی ضمن بیان اینکه با توجه به کشاورزی بودن شرایط منطقه مشکلات برداشت گندم در سال جاری بر طرف خواهد شد، گفت: مدیران در معرفی ظرفیت شهرستان کوشا باشند.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد مهدی کریمی امروز در جلسه شورای ادارای میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه با توجه به نزدیکی فصل برداشت گندم و مشکلاتی که سال گذشته وجود داشت در سال جاری تدابیری برای برطرف شدن آن انجام شده است، ابراز داشت: سرعت در حمل ونقل، توزیع و مبادلات اداری از اقدامات موثر در راستای برداشت گندم شهرستان محسوب می شود.

محمد مهدی کریمی فرماندار میامی - کراپ‌شده

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید پتانسیل های میامی را شناسایی و آنها را معرفی کنند چراکه معتقدیم این شهرستان دارای ظرفیت های ویژه ای از نظر گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد که مغفول مانده و این باعث شد هنوز این شهرستان به جایگاه واقعی خود نرسد که این مهمنیازمند همراهی مدیران است که در سایه تعامل با یکدیگر در راستای پیشرفت شهرستان حرکت کنند.

فرماندار میامی با اشاره به انتخابات پیش رو ضمن بیان اینکه شهرستان برای خلق حماسه بزرگآماده برگزاری انتخابات پرشور و مردمی خواهد بود، ابراز داشت: امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی محسوب می شود که همه افراد باید برای حفظ نظام و ارزش‌های آن در این انتخابات حضور یابند و باید گفت مشارکت در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان وامیدواری دوستداران نظام می شود.

کریمی با بیان اینکه ۳۳۹ نفر در حوزه‌های مختلف شهر و روستایمیامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۱۵ نفر تائید صلاحیت شدند، تصریح کرد: انتخابات شهر و روستا یکی از مواردی است که باید مردم به آن توجه کنند و با آگاهی، شناخت و بصیرت به نامزدها رای دهند چرا که انتخاب مدیران شایسته و کارآمد پیشرفت شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در شرایط فعلی که ایران در میان کشورهای نا امن در آرامش به سر می برد حضور پر شور مردمدر انتخابات می تواند این آرامش و امنیت را ارتقا دهد لذا امیدواریم در روز ۲۹ اردیبهشت برگ زرینی در تاریخ حماسی ایران رقم بخورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار