کد خبر: ۴۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 01 June 2015

مديرعامل شركت ريخته گري گروه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: سال گذشته از قطعات ريخته توليدي در ريخته گري تراكتورسازي به ارزش 300 ميليارد و 722 ميليون ريال به خارج از كشور صادر شده است.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز،  مهندس عبدالرحمن ارشدي در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اين ميزان ارزآوري در قالب صادرات 8 هزار و 422 تن قطعات ريخته نصيب كشور شده است.

وي در مقايسه ارقام ياد شده با مدت مشابه اظهار داشت: تناژ و ارزش صادرات سال گذشته در مقايسه با سال 92 به طور مساوي از 11 درصد رشد برخوردار بوده است.

مهندس ارشدي مقصد صادرات محصولات توليدي در مجموعه تحت مديريتش را ايتاليا، بلاروس و برخي كشورهاي اروپايي اعلام كرد و تصريح نمود: 11 شرکت فولاد و قطعه ساز کشور ايتاليا نظير فيات، رويرو، پرآردي، او ام، آرجي، او ام آر، ايوکو و ... جزء قطعه سازان معتبر خودروسازان سبک و سنگين اروپا و حتي دنيا مي باشند كه قطعات ريخته مورد نياز خود را از طريق مجموعه ريخته گري تراکتورسازي ايران تامين مي کنند.

اين فعال عرصه صنعت كشور درباره عملكرد حوزه توليد ريخته گري تراكتورسازي ايران يادآور شد: سال گذشته نزديك به 44 هزار تن انواع قطعات ريخته در اين مجموعه توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه شده كه اين حجم توليد در مقايسه با سال ماقبل آن رشد 12 درصدي داشته است.

به گفته وي مجموع فروش داخلي و خارجي ريخته گري طي سال93 نزديك به 2 ميليارد ريال مي باشد كه در مقايسه با سال 92 رشد 22 درصدي را نشان مي دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار