کد خبر: ۴۲۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 13 May 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در تمام جلسات بر رعایت کامل قانون و اصل بی طرفی تاکید شد و از سه مشاور حقوقی مجرب نیز استفاده شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

 محمدرضا تابش در نشست مشترک مجمع نمایندگان یزد با استاندار، معاونین و مدیران اجرایی عضو شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: طی دو سال گذشته ۴۰ پروژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا و بهره برداری شده است که از آن جمله می توان به شش فاز از مجموعه های گاز و نفت از میدان بزرگ انرژی پارس عسلویه، خودکفایی گندم و ... اشاره کرد که این اقدامات مثبت شدن تراز تجاری بعد از ۳۷ سال را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رونق تولید و اشتغال در گرو سرمایه گذاری است که خوشبختانه توافق جذب حدود ۱۳ میلیارد دلار سرمایه خارجی صورت گرفته و در سال گذشته ۳ میلیارد دلار آن وارد چرخه تولید شده است.

تابش تصریح کرد: همچنین از ۲۳ هزار واحد تولیدی حمایت شده و رشد اقتصادی در سال گذشته به هفت درصد و تورم به هشت درصد و نرخ بیکاری به حدود ۱۱ درصد کاهش یافت ضمن اینکه ۷۰۰ هزار شغل جدید نیز ایجاد شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: در بخش سیاست خارجی نیز حرکت بر مدار راهبرد ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در دستور کار دولت قرار داشت و حفظ منافع ملی مبتنی بر واقعیات موجود در عرصه جهانی دنبال شد که دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد هستیم.

رئیس شورای عالی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات استان و مراجع چهارگانه عنوان کرد: از مجموع ۳ هزار و ۸۰۳ داوطلب شورا در استان، ۳ هزار و ۵۸۲ نفر تایید صلاحیت شدند و ۱۹ نفر رد صلاحیت و ۲۰۲ نفر نیز انصراف دادند.

تابش اظهار داشت: در تمام جلسات بر رعایت کامل قانون و اصل بی طرفی تاکید شد و از سه مشاور حقوقی مجرب نیز استفاده شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش مهر، این جلسه به همت مجمع نمایندگان یزد برای تشکیل جلسات تخصصی مدیران استان در شهرستان ها و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک است که اولین جلسه آن در شهرستان مهریز برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار