رئیس هیأت قایقرانی سمنان خبر داد
رئیس هیأت قایقرانی استان سمنان از برگزاری مجمع سالانه هیأت قایقرانی سمنان با حضور رئیس فدراسیون خبر داد و گفت: دریاچه پشت سد دامغان برای تمرینات قایقرانان آماده می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت قایقرانی استان اظهار کرد: برنامه‌های هیأت قایقرانی استان سمنان در سال ۹۶ بعد از برگزاری مجمع سالانه هیأت اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: مجمع سالانه هیأت قایقرانی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی طی هفته‌های آینده در سمنان برگزار می‌شود و مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در جمع رؤسای هیأت‌های قایقرانی سراسر استان حضور خواهد داشت.

رئیس هیأت قایقرانی استان سمنان با اشاره به محورهای مجمع سالانه هیأت قایقرانی استان اضافه کرد: نخست بحث اعتبارات بسیار مهم است تا بتوانیم برنامه‌های ورزشی را در زمان مقرر برگزار کنیم.

باقری با بیان اینکه مردادماه مسابقات قهرمانی کشور را در پیش داریم، تصریح کرد: زمان دقیق این رقابت‌ها هنوز اعلام نشده است؛ ولی قایقرانان ما تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.

وی با نگاهی به وضع جوی استان سمنان و زیرساخت‌های محدود قایقرانی در استان، به تمرینات تیم‌های کاناپولوی آقایان در استخر موج و کاناپولوی بانوان در استخر سمیه اشاره کرد و افزود: تمرینات قایقرانان سمنانی در این فضا انجام می‌شود.

رئیس هیأت قایقرانی استان سمنان با تأکید بر اینکه تلاش داریم استخرهای روباز با فضای بزرگ‌تر را در اختیار قایقرانان سمنانی در بحث انجام تمرینات قرار دهیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم دریاچه پشت سد دامغان را برای تمرینات قایقرانان آماده کنیم.

باقری با اشاره به جمعیت قایقرانان استان سمنان، جمعیت قایقرانان بانوان و آقایان استان را ۳۵ نفر عنوان و اضافه کرد: از این تعداد، ۲۳ قایقران در بخش آقایان و ۱۲ قایقران در حوزه بانوان فعال‌ هستند.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم قایقرانان سمنانی در رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار