فرماندار سرخه تأکید کرد
فرماندار شهرستان سرخه بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای فضاسازی انتخاباتی در این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌محمد مؤیدی‌زاده صبح امروز در جمع شماری از مسؤولان سرخه اظهار کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتخابات می‌خواهیم که در زمینه فضاسازی انتخابات اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم تشویق شوند و انتخاباتی پرشور، سالم و حداکثری را داشته باشیم.

وی بیان داشت: در زمینه افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک اقدامات لازم انجام شد تا مردم در شهرستان خود کارهای ثبتی، اسنادی و املاکی را به انجام برسانند.

افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران در سرخه تا اواخر اردیبهشت‌ماه

احمد همتی، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس نیز ضمن تقدیر از مسؤولان استانی و شهرستانی در راستای افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان سرخه با اشاره به مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت، گفت: اقداماتی قبل از افتتاح از قبیل اجاره محل اداره توسط شورای شهر سرخه انجام شده است و همچنین امکانات و تجهیزات اولیه فراهم شد.

وی همچنین نوید افتتاح اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران را در شهرستان سرخه تا اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری داد و گفت: امیدواریم در این خصوص نیز با سرعت لازم کارها انجام شود تا خانواده‌های معظم شهدا بتوانند کارها و امور خود را در شهرستان خود پیگیری کنند.

ولی عبدی‌کمیشانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان هم با بیان اینکه استقرار اداره ثبت اسناد در سرخه از مطالبات جدی مردم این دیار بوده است، گفت: سرانجام با پیگیری مسؤولان استانی و شهرستانی این اداره در سرخه راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد ریال برای افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: تأمین نیروی انسانی از شهرستان سمنان و مهدی‌شهر انجام می‌شود و تأمین ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک نیز به همت شورای شهر سرخه صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار