رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس با اشاره به وحشت جناح رقیب از افزایش لحظه به لحظه اقبال مردمی به رئیسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: حمله به ستاد خادم ملت و تخریب بنرهای تبلیغاتی در دستور کار جناح رقیب قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴ 12 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محسن فروردین ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به تخریب نیمی از بنرهای تبلیغاتی رئیسی در شهر شیراز از سوی جناح رقیب اظهار داشت: از دو روز گذشته و با افزایش لحظه به لحظه اقبال مردم به رئیسی، بنرهای تبلیغاتی وی در شهر شیراز مورد هجوم، اسیدپاشی و تعرض قرار گرفته است.

وی با اشاره به حمله به ستاد اصلاح طلبان حامی حجت الاسلام رئیسی نیز گفت: نیروهای دولت از دو روز گذشته با ایجاد شکاف قومیتی و به خطر انداختن امنیت ملی کشور و حمله به ستاد رئیسی، یک رویکرد بی سابقه را در طول دوران انقلاب برای رسیدن به هدفشان برگزیده اند که جای تاسف دارد.

فروردین ادامه داد: بسیاری از فرمانداری ها با برخورد رعب آمیز با فعالان ستاد رئیسی در شهرستان ها جلوی فعالیت قانونی ستادها را گرفته اند و به صورت پادگانی با آن ها برخورد می کنند.

وی همچنین گفت: در شهر شیراز منطقه ممنوعه تبلیغاتی درست کرده اند اما بنرهای کاندیدای دولت در همین مناطق نصب شده است و به ما اجازه تبلیغات در این فضا را نمی دهند.

فروردین افزود: دولت به دلیل نداشتن کارنامه قابل قبول برای جلب نظر مردم به شیوه های تخریبی متوسل شده و از روز اول برنامه رقیب هراسی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: جناح رقیب درصدد است از چهره متین و اخلاقی حجت الاسلام رئیسی چهره ای هراسناک ایجاد کرده و به مردم معرفی کند که باید هوشیار بود و فریب ترفندهای زشت و غیر اخلاقی آنها را نخورد.

وی ادامه داد: در دولتی که اغلب چهره های آن امنیتی هستند و همه مردم این را می دانند، می خواهند این گونه القا کنند که رئیسی چهره ای امنیتی است و می خواهد در پیاده روها دیوار بکشد٬ در صورتی که تمام این مسائل برنامه هایی بوده که خودشان سال ها قبل در این کشور دنبال می کردند و حالا تغییر چهره داده و فریبکاری پیش گرفته اند.

فروردین با اشاره به اینکه 20 سال کشور در انحصار  یک تفکر خاص بوده و مدیریت شده، اظهار داشت: آقایان به جای اینکه مدام تمام تقصیرات را به دولت گذشته نسبت دهند باید بگویند که در آن 20 سال چه دستاوردی برای کشور به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به فضای بسته فرهنگی دانشگاه در دولت روحانی، افزود: ما را به امنیتی بودن محکوم می کنند در حالی که در 4 سال دولت روحانی اجازه هیچ گونه تحرک فرهنگی که با ذائقه دولتی ها خوش نمی آمد، نداشتیم.

این مقام مسؤول همچنین گفت: تعطیلی کارخانه ها، رکود اقتصادی، بی سر و سامانی نظام بانکی، بیکاری و... دستاورد دولت روحانی در این 4 سال بوده است و افزایش فاصله طبقاتی نیز به اوج خود رسیده است.

فروردین در پایان نیز اظهار داشت: با وجود تمام تخریب ها و بداخلاقی های جناح رقیب باید بگویم که برد واقعی ما در آرامش و فضای منطقی است و حجت الاسلام رئیسی به دنبال برداشتن دوقطبی های دروغین و جناح بندی ها است و به همین خاطر از تمام گروههای مردمی استقبال می کنیم.

وی افزود: در پایان روز 29 اردیبهشت هر نتیجه ای که حاصل شد از آن به نفع نظام با سعه صدر حمایت خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار