فرماندار میامی خبر داد:
فرماندار میامی بابیان اینکه ۵۰ شعبه عهده‌دار آرای مردم در این شهرستان خواهند بود، گفت: صلاحیت ۳۱۵نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در سطح شهرستان تائید شده است.
کد خبر: ۴۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدمهدی کریمی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با محوریت انتخابات به میزبانی فرمانداری میامی بابیان اینکه انتخابات به‌روزهای اوج خود نزدیک می‌شود و آمادگی کامل برای برگزاری این حماسه ملی وجود دارد، ابراز داشت: ۳۳۹ نفر در حوزه‌های مختلف شهرستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۱۵ نفر تائید صلاحیت شدند.

فرمانداری میامی - کراپ‌شده

وی بابیان اینکه ۵۰ شعبه اخذ رای در میامی پیش بینی شده استکه از این تعداد ۳۵ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار خواهند بود، افزود: در حوزه برگزاری انتخابات پنج هیئت اجرایی متشکل از ۶۰ نفر کار اجرای عملیات انتخابات را رصد و۶۳۰ نفر سر صندوق‌ها حاضر هستند.

فرماندار میامی بابیان اینکه در انتخابات پیش رو۷۱ ناظر و ۵۸ بازرس از عوامل اجرایی در انتخابات مشارکت دارند که در مجموع ۹۴۴ نفر امور اجرایی انتخابات در شهرستان را عهده دار هستند، ابراز داشت: امنیت انتخابات به‌خوبی ارزیابی‌شدهو به‌طور ۱۰۰ درصدی آماده استقبال از این حماسه ملی هستیم.

کریمی با تاکید بر اینکه در بحث نرم افزاری، سیستم‌های مخابراتی و تأمین تدارکات انتخابات مشکلی نداریم، تصریح کرد: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی به فرمانداری گزارش نشده و اگر نامزدهاو ستادهای انتخابات همین رویه را پیش گیرند انتخابات خوب و پرشوری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: شهر میامی پنج صندوق اخذ رای شامل و چهار صندوق ثابت و یک صندوق سیار، بخش مرکزی ۲۸ صندوق ۱۷ثابت و ۱۱ سیار، بخش کالپوش ۱۷ صندوق شامل ۱۴ ثابت و سه سیار دارد و باید گفت میامیتنها شهرستانی در استان است که حوزه انتخاباتی ویژه بانوان نیز دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات رابطه مستقیم با امنیت کشور دارد، تاکید کرد: هرگاه مردم در انتخابات پرشورتر شرکت کنند درجه و ضریب امنیت کشور بالا می رود ولذا از مردم تقاضا داریم با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برگ زرینی را در تاریخ حماسی ایران رقم بزنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار