به مناسبت نیمه شعبان
مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: ششمین جشنواره کیک تولد امام زمان (ع) هم‌زمان با جشن نیمه شعبان در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سمیه قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ششمین جشنواره کیک تولد امام زمان (ع) هم‌زمان با جشن نیمه شعبان در میدان امام علی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره‌های کیک قبلی و استقبال خوب شهروندان از این جشنواره قرار شد، برگزاری این جشنواره همچنان ادامه یابد.

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید نیم ساعت قبل از آغاز جشن نیمه شعبان در مقابل برج ققنوس حاضر شوند و کیک‌های تهیه‌شده را به عوامل اجرایی مسابقه تحویل دهند و ثبت‌نام کنند.

قاسمی بیان کرد: کیک‌ها باید در ظرف‌های یک‌بارمصرف تحویل داده شود و در پایان مراسم هم کیک‌های تهیه شده در بین مردم توزیع می‌شود و امکان بازگشت آن‌ها به تهیه‌کننده کیک وجود ندارد؛ در پایان جشن نیمه شعبان نیز به‌قیدقرعه به 12 نفر کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره کیک سال گذشته 90 کیک مورد داوری قرار گرفت و پس از داوری هفت کیک برتر بر اساس معیارهای زیبایی و طعم از سوی داوران انتخاب شدند و 12 برنده دیگر بر اساس قرعه‌کشی معرفی شدند.

مسؤول روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان افزود: این جشنواره امسال نیز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت برج ققنوس در ساعت 20، روز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه در میدان امام علی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار