شهردار شاهرود خبر داد
شهردار شاهرود گفت: ۶۵ نقطه از شهر شاهرود با دوربین‌های ترافیکی رصد خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید حسن میرفانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح ترافیکی شهر شاهرود به کمیته فنی نظارت بر سامانه‌های هوشمند نظارتی استان سمنان ارائه شده است، گفت: در ۶۵ نقطه از شهر شاهرود دوربین نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک از سال ۹۳ با جذب اعتبارات ترافیکی به شهرداری‌ها دیده شده است، افزود: این طرح شامل نصب دوربین‌های مداربسته و هوشمندسازی خیابان‌ها و چهارراه‌ها است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه در سال ۹۴ با جذب این اعتبار خرید تجهیزات زیرساختی شامل سرور، نرم‌افزار و دوربین خریداری شد، بیان کرد: با بازدیدهای مختلف شهرداری شاهرود از شهرداری‌های بزرگی چون مشهد و مذاکراتی با ارگان‌های ذی‌ربط در انتهای سال ۹۴ و ابتدای سال ۹۵ طرح ترافیکی شاهرود آماده شد.

میرفانی اضافه کرد: طرح ترافیکی در سال ۹۵ به کمیته فنی نظارت بر سامانه‌های هوشمند نظارتی استان سمنان داده شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی شاهرود در سال ۹۵ به کمیته فنی نظارت بر سامانه‌های هوشمند و نظارتی استان سمنان ارائه شده است، اظهار کرد: طرح به‌صورت مشروط منوط به رفع اشکالات صادرشده توسط کمیته تصویب شده است.

شهردار شاهرود با بیان اینکه در این طرح ۶۵ نقطه از سطح شهر با بیش از ۲۵۰ دوربین ترافیکی در قالب فازبندی اجرا خواهد شد، افزود: دوربین‌هایترافیکی، تجهیزات مانیتورینگ و ساختمان مرکز در فاز یک خریداری، تجهیز و اعمال خواهد شد.

میرفانی با اشاره به اینکه کارهای عمرانی مرکز مانیتورینگ طرح ترافیکی به اتمام رسیده است، عنوان کرد: سرور، پایه، دوربین‌های فاز یک طرح ترافیکی توسط شهرداری خریداری شده است.

دوربین‌های ترافیکی در 11 نقطه شاهرود نصب می‌شود

وی با اشاره به اینکه ۱۱ نقطه سطح شهر با دوربین‌های ترافیکی در فاز یک رصد خواهد شد، گفت: میدان امام رضا (ع)، میدان امام، مقابل اداره برق، چهارراه مدرسه قلعه، باغزندان، ابتدای حوزه شهری از سمت جاده مشهد، دو قسمت خیابان 48 متری، علامه مجلسی، چهارراه عدالت، مقابل البرز شرقی و خیابان تهران ازجمله مسیرهای ارائه شده در فاز اول است که دوربین‌های ترافیکی در این مسیرها نصب خواهد شد.

شهردار شاهرود از رفع اشکالات طرح مصوب ترافیکی شهر شاهرود خبر داد و گفت: در این هفته طرح بدون اشکال به کمیته فنی نظارت بر سامانه‌های هوشمند نظارتی استان سمنان ارائه خواهد شد.

میرفانی با بیان اینکه نخستین طرح ترافیکی استان سمنان توسط شاهرود به کمیته داده شده و مورد تصویب قرار گرفته است، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم ترافیک شهری را کنترل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار