مدیر آموزش و پرورش مهدی‌شهر:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه تذکرات لازم را به سخنران آیین روز معلم در این شهرستان داده بودیم؛ اما رعایت نکرد، از رخداد اخیر در مهدی‌شهر عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۴۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی لطفی طی نامه‌ای به امام جمعه مهدی‌شهر در خصوص جنجال‌آفرینی چهره سیاسی نزدیک به روحانی در مراسم گرامیداشت هفته معلم در مهدی‌شهر، به سبب رخ دادن این اتفاق از امام جمعه مهدی‌شهر، میهمانان در مراسم گرامیداشت هفته معلم در مهدی‌شهر و خانواده معظم شهدا عذرخواهی کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر در این نامه نوشته است: در خصوص آیین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان مهدی‌شهر به استحضار می‌رساند که در رابطه با سخنران جلسه علی‌رغم تذکراتی که داده بودم که به‌هیچ‌وجه وارد مباحث انتخاباتی له یا علیه هیچ کاندیدایی نشود، متأسفانه مشارالیه شأن جلسه تکریم معلم را رعایت نکرد.

لطفی در ادامه آورده است: بدینوسیله از محضر حضرتعالی و خانواده‌های معظم شهدا که به‌عنوان میزبان نتوانستم آن‌گونه که شایسته است رضایت آنان را جلب کنم، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی مداح، چهره سیاسی نزدیک به روحانی ظهر روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته معلم در مهدی‌شهر در مجتمع فرهنگی تفریحی کلاهدوز شهمیرزاد که برای قدردانی از زحمات یک‌ساله فرهنگیان شهرستان مهدی‌شهر برگزار شده بود، سخنانی در حمایت از دولت حسن روحانی و لزوم رأی دادن همه مردم به وی بر زبان آورد که امام جمعه مهدی‌شهر و فرهنگیان این شهرستان به‌شدت از رویه سخنان وی گله‌مند شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار